آذربایجان شرقی بر سکوی نخست دوومیدانی قهرمانی کشور ایستاد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، در رقابت های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان مردان کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد با شرکت 203 ورزشکار در قالب 34 تیم در ماده های مختلف دو و میدانی که در پیست دو و میدانی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک جریان داشت، شامگاه روز یکشنبه با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود سرانجام داد.

آذربایجان شرقی بر سکوی نخست دوومیدانی قهرمانی کشور ایستاد

در ماده پرتاب نیزه علی فتحی گنجی از لرستان، یونس یوسفوند از البرز و علی رمضانی از اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده پرش با نیزه، حسین فلاح از تهران مقام نخست را کسب کرد، امیر ارشیا مصدقی از تهران و محمدمهدی معتمدنیا از البرز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده پرش ارتفاع، کیوان قنبرزاده از مازندران، سیاوش سلیمی از لرستان و علی سهرابی از اصفهان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده پرش طول، حسین میهن دوست و محمد قائدزاده هر دو از بوشهر و مهدی تماری از قزوین اول تا سوم شدند.

در ماده پرش سه گام، حمیدرضا کیا و علی عقیلی هر دو ازگلستان و وحید صدیق از مازندران به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده 5000 متر، جلیل ناصری و خلیل ناصری هردو از ایلام و امیر حسین صفری از خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

در ماده 1000 متر، جلیل ناصری از ایلام بر سکوی نخست ایستاد، حسین صالحی امین از همدان نایب قهرمان شد و منصور بیات از البرز به مقام سوم دست یافت.

در ماده 30 کیلومتر پیاده روی، حمیدرضا زوراوند از همدان اول شد، آرمین شاه ملکی از همدان بر سکوی دوم ایستاد و امیرحسین اسدی منش از مرکزی سوم شد.

در ماده 4 در 400 امدادی، آذربایجان شرقی، قم و لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده 10 گانه، عباس نیک باف از لرستان، عرفان محمودی از تهران و سید محمد موسوی نژاد از بوشهر اول تا سوم شدند.

در ماده 100 متر، میثم رشیدی از کردستان، سید مهران حسینی از مازندران و علی قاسم بابایی از قم در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در ماده 200 متر، سجاد هاشمی و میلاد ناصح جهانی هر دو از آذربایجان شرقی اول و دوم شدند و علی لطفی از اصفهان در جایگاه سوم ایستاد.

در ماده 400 متر، سجاد هاشمی و میلاد جهانی هر دو از آذربایجان شرقی و میلاد سروندی از لرستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده 800 متر، پژمان یارولی از کرمانشاه، امید امیریان از سیستان و بلوچستان و سجاد احمدی از کرمانشاه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده 1500 متر، امید امیریان از سیستان و بلوچستان مقام نخست را کسب کرد و سید امیر زمانپور و علی عالمی هردو از همدان مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده 110 متر با مانع، مسعود کامران از اصفهان، میلاد سیار از کردستان و علی سلامتیان از قم اول تا سوم شدند.

در ماده 400 مانع، مهدی پیرجهان از آذربایجان شرقی، رضا ملک پور و امیر مقدمی هردو از قم اول تا سوم شدند.

در ماده 3000 مانع، سید امیر زمانپور از همدان، امیر آذریان از کهگیلویه و بویراحمد، خلیل ناصری از ایلام به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده پرتاب وزنه، شاهین مهردلان از خراسان رضوی، محمدرضا طیبی از مازندران و مرتضی ناظمی از کرمانشاه اول تا سوم شدند.

در ماده پرتاب دیسک، حسین رسولی از مرکزی قهرمان شد، صادق صمیمی چهارمحال و بختیاری بر سکوی دوم ایستاد و سجاد پیرآیقرچمن از ناشنوایان سوم شد.

در ماده پرتاب چکش، رضا مقدم و مهدی محمدی هردو از گلستان اول و دوم شدند و علی مرادی از آذربایجان شرقی سوم شد.

در ماده 4 در 100 متر امدادی، اصفهان بر سکوی نخست ایستاد، قم نایب قهرمان شد و کردستان بر سکوی سوم تکیه زد.

در مجموع امتیازات رده بندی تیمی نیز، آذربایجان شرقی با کسب 4 طلا و 2 نقره بر سکوی نخست ایستاد، همدان با کسب 2 طلا سه نقره و یک برنز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و گلستان نیز با کسب 2 طلا و 2 نقره به مقام سوم دست یافت.

گفتنی است مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان بانوان کشور چهارم و پنجم خردادماه به میزبانی اراک آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آذربایجان شرقی بر سکوی نخست دوومیدانی قهرمانی کشور ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان شرقی بر سکوی نخست دوومیدانی قهرمانی کشور ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید