انتقاد کاپیتان محبوب استقلالی ها از فرهاد مجیدی: از ادبیات مناسبی استفاده نکردی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تهران (پانا) - مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که فرهاد مجیدی در خصوص انتقاد از سرمربی تیم ملی از ادبیات مناسبی استفاده نکرد.

انتقاد کاپیتان محبوب استقلالی ها از فرهاد مجیدی: از ادبیات مناسبی استفاده نکردی

به گزارش تسنیم، پیروز قربانی در خصوص نتایج خوب استقلال در لیگ و اینکه آیا می توان آبی پوشان را مدعی اول قهرمانی دانست، گفت: استقلال نتایج خوبی گرفته و امیدوارم این فرایند تا انتها فصل ادامه پیدا کند تا بعد از چند سال شاهد قهرمانی این تیم باشیم. وقتی استقلال تا الان اینطور نتیجه گرفته پس می توانیم بگوییم این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.

وی با اشاره به دلایل موفقیت استقلال مطرح کرد: استقلال از لحاظ مدیریتی سر و سامان پیدا نموده است. نکته دیگر اینکه استحکام خط دفاعی این تیم هم بالا است و این موضوع به نتیجه گیری استقلال یاری نموده است. به نظر می رسد مربی ایتالیایی هم توانسته تأثیر مثبت خودش را نشان دهد.

قربانی در خصوص صحبت های فرهاد مجیدی علیه دراگان اسکوچیچ و اینکه چه نظری در خصوص این موضوع دارد، توضیح داد: مجیدی نظرش را گفته و این حق را داشته در خصوص این موضوع صحبت یا از تیمش دفاع کند ولی معتقدم از ادبیات مناسبی استفاده نکرد.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم اسکوچیچ در استفاده از یک بازیکن غیرتخصصی در پست دفاع میانی درست بود؟ اعلام کرد: وقتی سرمربی تیم ملی دو یا سه بازیکن در آن پست دارد، منطقی نیست که از بازیکن غیرتخصصی استفاده کند. این موضوع قطعاً به بازیکنانی که در پست دفاع میانی هستند برمی خورد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "انتقاد کاپیتان محبوب استقلالی ها از فرهاد مجیدی: از ادبیات مناسبی استفاده نکردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کاپیتان محبوب استقلالی ها از فرهاد مجیدی: از ادبیات مناسبی استفاده نکردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید