فرهنگ و هنر

آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد

علی محمدی 8 فروردین در جمع حبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: حین انجام عملیات بازسازی و ساماندهی سرای تاریخی امین، بقایای آب انباری تاریخی کشف شد که بررسی های کارشناسی و مستندسازی آن در دست اقدام است.

9 فروردین 1403

5 راه آسان برای اضافه کردن صدا به عکس در دستگاه های مختلف

اگر قصد اضافه کردن صدا به یک عکس را بدون نیاز به استفاده از شبکه های اجتماعی دارید، این راهنما برای شماست و در اینجا به چندین روش اشاره می کنیم که با استفاده از آن ها امکان افزودن موسیقی دلخواه به عکس ها را هم در دسکتاپ و هم در گوشی خود خواهید داشت.

4 اسفند 1402

تله کابین میکامال؛ یکی از مجذوب کننده ترین تفریحات کیش

تله کابین میکامال کیش یکی از جاذبه های گردشگری نو در جزیره کیش است. تله کابین کیش در سال 1399 افتتاح شده و یکی از مجذوب کننده ترین تفریحات در جزیره کیش می باشد. بسیاری از ما جزیره کیش را برای تفریحات دریایی و مراکز خرید می شناسیم اما باید بدانیم که در حال...

15 بهمن 1402

شروع بازسازی و نجات بخشی بنای تاریخی کارخانه پنبه جاجرم

ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، شروع بازسازی و نجات بخشی بنای تاریخی کارخانه پنبه جاجرم صورت پذیرفت.

24 مرداد 1402

آیا فست فود و غذاهای سرخ شده می توانند منجر به افسردگی شوند؟

همه می دانند که غذاهای سرخ شده و چرب برای سلامتی ضرر دارند و بهتر است تا جای ممکن آن ها را مصرف ننمایند. همه هم به خوبی می دانیم با وجود ضررهای فست فود و غذاهای سرخ شده بیشتر مردم همچنان حجم زیادی از این غذاها را مصرف می نمایند و اهمیتی به سلامتی شان نمی...

18 مرداد 1402

برادر گودزیلای ژاپنی به میدان آمد، معرفی نیسان Z نیسمو

پس از معرفی نسخه عادی نیسان Z، نوبت به معرفی مدل تقویت شده نیسمو رسیده است. این خودرو اکنون با قدرت بیشتر و چسبندگی بیشتر وارد عرصه رقابت شده است.

10 مرداد 1402

حنای یزد همواره رنگ می دهد!، کوچه مازاری ها

خبرنگاران: در خیابان کاشانی یزد، کوچه ای هست که نامش توجه هر تازه واردی را به خود جلب می نماید: کوچه مازاری ها.

4 تیر 1402

توسعه آموزش های مهارتی در کنار کتابخوانی با جدیت در استان دنبال گردد

به گزارش خبرنگاران در ایلام، محمدسبحان حسنی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان ایلام اظهار کرد: توسعه آموزش های مهارتی در کنار کتابخوانی با جدیت در استان دنبال گردد.

18 خرداد 1402

رستوران رویال استار یکی از بهترین رستوران های کیش به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس خبر و گزارش های بدست آمده، رستوران رویال استار یکی از بهترین رستوران های کیش به شمار می رود.

2 اردیبهشت 1402

تماشای ترامپ در مکان و وضعیتی باورنکردنی ، عکس

ایسنا نوشت: به نظر برخی از کاربران، در میان تصاویر خلق شده از طریق هوش مصنوعی تصویر دونالد ترامپ واقع بینانه ترین عکسی است که بدبختی و فقر را بر تن یک انسان به تصویر کشیده است.

30 فروردین 1402

اعتراف علی ضیا به چالش زندگی اش بعد اخراج از تلویزیون!

حالا پس از شش ماه ممنوع الکاری در تلویزیون، علی ضیا ویدئویی منتشر نموده است که در آن در خصوص شرایط زندگی اش دست به اعترافاتی جالب می زند.

28 فروردین 1402

ببینید ، تیتراژ و موسیقی بیادماندنی قصه های مجید کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون صبح روز 16 فروردین در سن 74سالگی درگذشت .

18 فروردین 1402

امکانات و ویژگی های گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا هم پایان عرضه شد. این گوشی که در اصل ریلمی 10 پرو کوکا کولا ادیشن است، چه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارد؟

16 اسفند 1401

نوروز 1402 برنامه های متنوع آیینی در دولتخانه صفوی قزوین اجرا می شوند

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نوروز 1402 برنامه های متنوع آیینی در دولتخانه صفوی قزوین اجرا می شوند.

7 اسفند 1401

دیدنی ترین کشتی های کروز اقیانوس پیما و لذت سفر در آبی بیکران

صنعت کشتی سازی در سال 2018، 12 مورد از بهترین کشتی های کروز اقیانوس پیما که اکثرشان به وسیله خطوط کشتی سازی شناخته شده ساخته شده اند با گنجایش مجموع بیش از 31000 مسافر را رونمایی می نماید. سال جاری کشتی هایی وارد دریا می شوند که گنجایش از 200 تا بالای 5200 مسافر...

10 بهمن 1401

جزییات کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانوار

خبرنگاران : مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام ایران سفر و اختصاص کارت سفر 30 میلیون تومانی با هدف ارزان سازی سفر خبر داد.

7 بهمن 1401

اطلاعات سفر به مالدیو ، نکاتی که در سفر به مالدیو باید بدانیم!

برای سفر به هر جایی باید یک سری نکات را همواره در نظر داشته باشیم. مطلب امروز ما در خصوص سفر به مالدیو می باشد.مالدیو که مرکز آن شهر ماله می باشد دارای جمعیتی بالغ بر 427000 نفر است و در قسمت جنوب غربی کشور بزرگ هندوستان و در اقیانوس هند واقع شده است. در مجموعه...

29 دی 1401

آنالیز هدفون بی سیم هایلو مدل W1؛ محبوب، مالی و باکیفیت

اگر در پی یک هدفون بی سیم فوق العاده مجذوب کننده، خوش ساخت و مالی هستید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که قصد داریم در آن به معرفی یک هدفون بی سیم عالی با نام هایلو مدل W1 بپردازیم.

20 دی 1401

جاذبه های گردشگری ملبورن ، اوج هیجان برای تمام سنین و اقشار

این لیستی از موارد مورد علاقه من برای دیدن و انجام دادن در ملبورن است و برای هر کسی که با بودجه کم بازدید می کند مناسب است. در این شهر چیز های رایگانی وجود دارد و به راحتی قابل دستیابی است. ملبورن دارای فرهنگ گلچین شده و چشم انداز ها منحصر به فرد است! مطمئن...

17 دی 1401

معرفی جاذبه های گردشگری اکوادور در آمریکای جنوبی

در این مطلب از جاذبه های گردشگری اکوادور و منطقه ها دیدنی اکوادور برایتان گفته ایم. اکوادور واقعا کوچک مجموعه ای از فرهنگ های بومی، معماری استعماری، چشم انداز های دیدنی و جنگل های بارانی متراکم، یکی از مجذوب کننده ترین کشورها در آمریکای جنوبی است. حاشیه...

16 دی 1401
تعداد: (232)