اولین سخنرانی حضوری ترامپ پس از ابتلا به کرونا؛ واکسن کرونا در آینده بسیار بسیار نزدیک توزیع می گردد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی حضوری خود پس از ابتلا به کووید-19 در جمع طرفداران خود مدعی شد که واکسن این بیماری در حال آماده شدن است و در آینده بسیار بسیار نزدیک توزیع خواهد شد.

اولین سخنرانی حضوری ترامپ پس از ابتلا به کرونا؛ واکسن کرونا در آینده بسیار بسیار نزدیک توزیع می گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ توسعه دهنده ها، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در اولین سخنرانی خود پس از ابتلا به کووید-19 مدعی شد که واکسن این بیماری در آینده بسیار بسیار نزدیک در آمریکا توزیع خواهد شد.

ترامپ که از بالکن کاخ سفید برای صدها نفر از هوادارنش که در محوطه کاخ سفید حضور یافته بودند سخنرانی می کرد، در ابتدای صحبت های خود مدعی شد: قبل از هرچیز باید بگویم که حالم خیلی عالی است. امیدوارم که کشورمان هرچه زودتر از شر این ویروس چینی [کرونا] خلاص گردد.

وی اضافه کرد: شرکت های داروسازی ما در حال ساخت واکسن [کرونا] هستند و در آینده بسیار بسیار نزدیک این واکسن توزیع خواهد شد. ما ویروس چینی را ریشه کن خواهیم کرد و کشورمان را به شرایطی بهتر از گذشته بازخواهیم گرداند.

ترامپ در ادامه گفت: نظام بهداشت و درمان در دولت من خیلی بهتر از دوران اوباما بوده است. چارچوب مورد نظر دموکرات ها برای اداره کشور، سوسیالیستی و حتی کمونیستی است. اگر کسی فکر می نماید که جو بایدن می تواند این کشور را اداره کند، کاملاً در اشتباه است. در دوران ریاست جمهوری من نرخ بیکاری و نرخ جرم کاهش یافته است.

رئیس جمهور آمریکا که طی ماه های اخیر بارها معترضان به نژادپرستی ساختاری در این کشور را به برخورد شدید تهدید نموده است، در بخشی از سخنرانی خود در مورد اعتراضات ماه های اخیر در آمریکا مدعی شد: تندروهای چپ گرا کلیساها، خانه ها و کسب وکارهای سیاه پوستان و اسپانیایی تبارها را غارت کردند و به آتش کشیدند، اما بایدن هنوز دوست دارد که آنها را معترضان صلح جو بنامد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اولین سخنرانی حضوری ترامپ پس از ابتلا به کرونا؛ واکسن کرونا در آینده بسیار بسیار نزدیک توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین سخنرانی حضوری ترامپ پس از ابتلا به کرونا؛ واکسن کرونا در آینده بسیار بسیار نزدیک توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید