اگر جرات دارید از این جنگل بازدید کنید

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از تسخیر شده ترین جنگل های دنیا در سرزمین و زادگاه کنت دراکولا واقع شده است.

اگر جرات دارید از این جنگل بازدید کنید

رومانی کشوری است که از سویی با زیبایی طبیعتش و از سوی دیگر با ترانسیلوانیا و کنت دراکولا در خاطره ها جاودانه شده است. بی شک جنگل مخوف هویا هم بخشی از این جذابیت است. با ما در مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا با جنگل هویا در رومانی آشنا شوید.

جنگل هویا در رومانی

طبق گزارشات موجود، جنگل هویا معدنی از اتفاقات ماورایی و غیر قابل شرح است. اتفاقاتی همانند مشاهده ارواح، تجسم های غیر معمول، مشاهده چهره هایی مرموز، در حالی که به سختی قابل رویت هستند و البته مشاهده بشقاب پرنده ها که از جمله دلایل اولیه معروفیت این جنگل به حساب می آیند.

عجایب جنگل هویا در رومانی

بازدیدکنندگان حین گشت و گذار در جنگل هویا در رومانی اغلب از احساس نگرانی شدید و حس تحت نظر بودن شکایت دارند. به علاوه وضع اکوسیستم گیاهی این منطقه نیز به شدت عجیب و غیرقابل شرح است.

جنگل هویا در رومانی بعد از آن معروف شد که یک چوپان به همراه دویست گوسفند در این منطقه ناپدید شدند. اغلب مردمان ساکن نواحی حاشیه ای جنگل از ورود به آن واهمه دارند. به خصوص به خاطر داستان ها و افسانه های متعددی که حول شرایط عجیب این جنگل سینه به سینه نقل می شوند.

آن ها باور دارند اگر به بازدید این مکان بروند، دیگر هرگز به خانه خود باز نخواهند گشت. بسیاری از افرادی که شجاعانه ترس را کنار گذاشته و قدم به میان درختان انبوه این جنگل گذاشتد، اغلب از آسیب های فیزیکی و دردهای جسمانی شکایت داشتند. مسائلی همانند خارش، سردرد، سرگیجه، تهوع، سوختگی، احساس شدید ترس و نگرانی و دیگر احساسات عجیب و غیر قابل درک از جمله این تجربیات مشترک است.

بشقاب پرنده ها

اما معروفیت اصلی جنگل هویا در رومانی به گذشته ها باز می شود. هنگامی که یک پرفسور زیست شناس به نام الکساندرو سیفت، تصاویر متعدد و جالب توجهی از اجسام دیسک مانندی را به ثبت رساند که برفراز این جنگل در هوا شناور بودند. نکته عجیب این ماجرا این است که مجموعه تصاویر گرفته شده از تمامی رویدادهای عجیب این جنگل تنها چند روز بعد از مرگ او، ناپدید شدند.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند این قصرهای کوچک را ارواح ساخته اند.منبع: پیام دلتا

به "اگر جرات دارید از این جنگل بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر جرات دارید از این جنگل بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید