بارگذاری کاتالیست فاز سوم بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از بارگذاری اولین کاتالیست راکتور واحد بنزین سازی فاز سوم بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا اطلاع داد.

بارگذاری کاتالیست فاز سوم بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، محمدعلی دادور در تشریح این خبر اعلام کرد: روز گذشته در پی ساعت ها کوشش بی وقفه مهندسان و کارگران زحمت کش و سخت کوش پالایشگاه ستاره خلیج فارس اولین کاتالیست راکتور واحد بنزین سازی فاز سوم بارگذاری شد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا انتها سال بتوانیم با نزدیک شدن به فراوری روزانه 44 میلیون لیتر بنزین، ایران را نه تنها به خودکفایی کامل برسانیم که به یکی از صادرنماینده های بنزین در منطقه و دنیا تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تاکید نمود: در شرایط فعلی بیش از حد تکلیفی خود در فراوری موفق بوده ایم و این مساله نشان دهنده عشق به میهن، تخصص و کوشش شبانه روزی مهندسان و کارگران پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.

وی در انتها خطارنشان کرد: تا همین چند وقت اخیر ساخت کاتالیست های واحدهای بنزین سازی در انحصار تعداد معدودی از شرکت های انگلیسی، فرانسوی و آمریکایی قرار داشت و این شرکت ها به هیچ عنوان اجازه نمی دادند تا دیگر کشورها به دانش ساخت آن دست یابند اما علی رغم اعمال تحریم ها، امروز جوانان ایرانی با کوشش در شرکت های دانش بنیان و اتکا به نبوغ خود توانستند این دانش را بومی سازی و ایران را برای همیشه از وابستگی به واردات کاتالیست بی احتیاج نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارگذاری کاتالیست فاز سوم بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارگذاری کاتالیست فاز سوم بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید