بازدید بیش از 11هزار دانش آموز از موزه های مجموعه سعدآباد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، بیش از 11هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از 16 موزه و کاخ موزه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازدید کردند.

بازدید بیش از 11هزار دانش آموز از موزه های مجموعه سعدآباد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، از ابتدای سال جاری تا خاتمه آبان 1398 بیش از یازده هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از 16 موزه و کاخ موزه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازدید کردند.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به عنوان نگین گردشگری تهران و از شاخص ترین سایت های گردشگری کشور ، همه ساله شاهد حضور بازدیدکنندگان و علاقهمندانی است که این مجموعه ملی را به عنوان مقصد هدف گردشگری انتخاب می کنند.

در این میان بازدیدهای گروهی و جمعی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و مجموعه سعدآباد بصورت روزانه شاهد حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی است.

آشنایی با فرهنگ و تاریخ معاصر و تجربه بازدید از معماری فاخر و هنرمندانه کاخ موزه ها و باغ موزه سعدآباد همواره مورد علاقه محققین و تاریخ پژوهان بوده که مشخصاً بعنوان مأخذ و منبع مشهود هویت تاریخی و فرهنگی کشور جذابیت حضور در این مجموعه زیبا را برای جامعه دانش آموزی کشور دو چندان کرده است.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد کوشیده با ایجاد مرکز تخصصی بازدید هدفمند بچه ها و نوجوانان، گامی مؤثر و مفید در ارتقای سطح دانش گروه های سنی کودک و نوجوان بردارد.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با مساحت 110 هکتار در شمال شهر تهران با 16 موزه و کاخ موزه پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران داخلی و خارجی است و علاقه مندان به بازدید از این مجموعه می توانند همه روزه (بجز تعطیلات سوگواری) از ساعت 9 تا 17 و فروش بلیت تا ساعت 16 به نشانی خ ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی، خاتمهی خیابان شهید طاهری مراجعه کنند.

منبع: میراث آریا

به "بازدید بیش از 11هزار دانش آموز از موزه های مجموعه سعدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 11هزار دانش آموز از موزه های مجموعه سعدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید