برخورد قاطع پلیس با باندهای سازمان یافته قاچاق

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تهران (پانا) - رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا ازحرکت هوشمندانه مجموعه پلیس در استان های ساحلی جنوبی در روزهای گذشته و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته و کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق اطلاع داد.

برخورد قاطع پلیس با باندهای سازمان یافته قاچاق

به گزارش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، علی مؤیدی خرم آبادی صبح امروز در همایش رؤسای پلیس امنیت مالی سراسر کشور با اشاره به حرکت هوشمندانه مجموعه پلیس در استان های ساحلی جنوبی در روزهای گذشته، برخورد قاطع پلیس با باندهای سازمان یافته و کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق، نشانه هوشیاری و اهتمام نظام در فرآیند مبارزه با قاچاق است.

وی با بیان اینکه بازیگران عرصه امنیت مالی از دانش و علم روز برخوردار هستند، تأکید کرد: کشف عقبه این شبکه سازمان یافته مطالبه جدی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تکمیل نماینده این مبارزه است.

مؤیدی سامانه های الکترونیکی و هوشمند مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مورد توجه قرار داد و با قدردانی از اهتمام خوب پلیس امنیت مالی در فرآیند مبارزه با قاچاق و تمرکز بر فعالیت های پیشگیرانه و ایجابی گفت: در دو سال اخیر، سامانه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ناجا پیشرفت بی نظیری داشته است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تبیین رویکرد مالی کشور از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان ضمن معین شعار سال به نحوی که تکمیل نماینده و هم جهت با عناوین سال های قبل باشد حجت را بر همگان تمام نموده اند.

وی با بیان اینکه مردم به تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب متعصبانه کالای فراوری داخل را مصرف می نمایند تأکید کرد: صنعت ما هم باید با ارتقا کیفیت و کمیت فراوریات داخل ضمن عمل به وظایف خویش جوابگوی احتیاج جامعه باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برخورد قاطع پلیس با باندهای سازمان یافته قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطع پلیس با باندهای سازمان یافته قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید