برگزاری مراسم عزاداری در آرامستان ها، ممنوع

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: برگزاری کلیه مراسم عزاداری در آرامستان های استان ممنوع شد.

برگزاری مراسم عزاداری در آرامستان ها، ممنوع

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها البرز ، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: شهروندان باید برای زیارت اهل قبور خود بیشتر از سه الی چهار دقیقه زمان نگذارند تا شاهد تجمعات در آرامستان نباشیم چون اگر این اتفاق بیفتد چاره ای جز بستن درهای این مجموعه نداریم.

عسگری اضافه نمود: با قرمز شدن شرایط البرز در پیک چهارم کرونا، برگزاری کلیه مراسم عزاداری در آرامستان های استان ممنوع شد.

وی گفت: شهروندان با حداقل نفرات برای بدرقه عزیزان خود به خانه آخرت در آرامستان بهشت سکینه (س) حضور یابند و به همراهی بستگان درجه یک اکتفا نمایند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اضافه نمود: با اشاره به اینکه در این شرایط حضور بستگان درجه یک در مراسم تدفین هم خطر آفرین است، اضافه نمود: از بستگان نزدیک متوفیان تقاضا می گردد برای حفظ سلامت خودشان هم که شده با عزیز خود در کوتاه ترین زمان ممکن وداع نمایند.

عسگری با توجه به فضای باز حدود 80 هکتاری آرامستان، گفت: ممنوعیتی در مورد زیارت اهل قبور ابلاغ نشده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به شرایط واکسیناسیون کارکنان این مجموعه گفت: بعد از کادر بهداشت و درمان، پرسنل سازمان آرامستان ها پر ریسک ترین گروه برای ابتلا به کرونا هستند به طوری که در حال حاضر 17 نفر از همکاران ما به خاطر ابتلا به این ویروس در منزل قرنطینه شده اند.

عسگری اضافه نمود: دز اول واکسن کرونا به مشاغل پرخطر سازمان آرامستان ها تزریق شده است و مابقی پرسنل هم به تدریج این واکسن را دریافت می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "برگزاری مراسم عزاداری در آرامستان ها، ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم عزاداری در آرامستان ها، ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید