دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم واکسن، به کرونا مبتلا شدند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرگزاری خبرنگاران-تست کرونای الیزابت وارن و کوری بوکر، دو سناتور دموکرات ایالات متحده، علی رغم دریافت واکسن مثبت شد.

دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم واکسن، به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ توسعه دهنده ها، بنابر گزارش آسوشیتدپرس، الیزابت وارن و کوری بوکر، دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم دریافت واکسن کرونا، به بیماری کووید-19 مبتلا شدند.

الیزابت وارن، سناتور ارشد استان ماساچوست آمریکا با اعلام ابتلای خود به بیماری کووید-19 گفت بطور مرتب آزمایش کرونا می دهد و در حالیکه اوایل هفته آزمایش او منفی بود، امروز جواب آزمایش او در یک مورد غیرمنتظره مثبت شده است.

دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم واکسن، به کرونا مبتلا شدند.

این سناتور زن آمریکایی که در قرنطینه بسر می برد، با انتشار توییتی اضافه کرد علائم خفیفی از بیماری کووید 19 را تجربه می نماید و واکسینه شدن از او در برابر جدی شدن این بیماری محافظت نموده است.

سناتور استان ماساچوست از تمام کسانی که واکسن نزده اند خواست خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه نمایند و از افراد واکسینه شده نیز خواست دُز سوم را دریافت نمایند.

کوری بوکر، سناتور دموکرات استان نیوجرسی نیز گفت به رغم دریافت سه دوز واکسن کرونا به بیماری کووید-19 مبتلا شده است.

دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم واکسن، به کرونا مبتلا شدند.

این قانون گذار آمریکایی گفت که هر دو دوز واکسن را دریافت و اخیرا نیز دُز سوم را تزریق نموده و به علت دریافت واکسن کرونا، علائم بیماری او نسبتا خفیف است.

آنتونی فاوچی، مشاور ارشد پزشکی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هشدار داده است که احتمال افزایش بی سابقه ابتلا به بیماری کووید 19، بستری شدن در بیمارستان ها و مرگ و میر ناشی از سویه اومیکرون کرونا در آمریکا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم واکسن، به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم واکسن، به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید