تبریزی: شفر حتما ایده ای دارد که دستور خرید مهاجمان را داده

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، از آقای شفر سپاسگزارم چون ایشان با اعتمادی که به من داشتند و کمکی که کردند توانستم این روزهای سخت را پشت سر بگذارم، البته هنوز چیزی تمام نشده است و خیلی کار دارم.

تبریزی: شفر حتما ایده ای دارد که دستور خرید مهاجمان را داده

مرتضی تبریزی خرید گران قیمت استقلال برای خط حمله بود اما نمایش او در نیم فصل اول استقلال را وادار کرد تا خریدهای دیگری را برای خط حمله اش تحربه کند تا شاید گره های خط حمله را باز کند. مرتضی تبریزی البته در بازی اول نیم فصل دوم مقابل پیکان گل زد و حالا مدعی است که می خواهد پیروزیت در استقلال را آغاز کند.

* بعد از یک نیم فصل عجیب پیروز شدی با آغاز نیم فصل دوم گل بزنی. خودت در این باره شرح می دهی؟ شرایطم عجیب که نبود و فکر می کنم برای هر بازیکنی پیش می آید که در یک نیم فصل در ترکیب تیم جا نیفتد ولی خدا را شکر نیم فصل دوم را با گلزنی آغاز کردم.

* فکر می کنی چرا در نیم فصل اول نتوانستی شرایط خوبی را در استقلال پیدا کنی؟ این موضوع مختص به من نبود و شما دیدید چون ما تغییرات زیادی در ترکیب تیم مان داشتیم در بازی های ابتدایی کل تیم شرایط خوبی نداشت و من هم از این قاعده مسثتنی نبودم. خودتان دیدید در هفته های پایانی نیم فصل چقدر شرایط خوبی پیدا کردیم ولی در آن موقع به من بازی های زیادی نرسید که بتوانم گلزنی کنم و پیروز باشم.

* در آن موقع توقع نداشتی بیشتر بازی کنی؟ بله به هرحال هر بازیکنی احتیاج به حمایت دارد و اینکه بیشتر بازی کند ولی من هرگز اعتراض نکردم چون فکر می کردم آقای شفر مربی با تجربه ای است و قطعا بهترین تصمیم را برای استقلال می گیرد و من اصلا دوست نداشتم برای طرفداران این تیم شرایطی درست کنم که ناراحت شوند و به همین دلیل در سکوت تمرین کردم. -

* در جابجایی زمستانی هم شایعه شد که قصد داری جدا شوی. این شایعات درست بود؟ اصلا چنین چیزی درست نیست و من بازیکن بی تجربه ای نیستم در شرایط سخت دوام نیاورم. این شایعاتی است که در رسانه ها مطرح می شد و من هرگز چنین تصمیمی نداشتم.

* اما در خصوص نیم فصل دوم صحبت کن. در تمرینات چه کاری کردی که بتوانی شرایط را عوض کنی؟ راستش را بخواهید من در نیم فصل اول تقریبا آخرین بازیکنی بودم که به تیم اضافه شدم و همین مساله باعث شد در روند آماده سازی تیم حضور نداشته باشم و این کمی برایم مشکل درست کرد. اما در نیم فصل دوم ما اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم که من در این اردو حضور داشتم و تمام کوششم را کردم کاستی های نیم فصل اول را در این اردو جبران کنم.

* در این مدت بازیکنان هم از تو خیلی حمایت کردند. هم بازیکنان و هم کادرفنی خیلی به من لطف داشتند. شرایط من طوری بود که همه بازیکنان از من حمایت می کردند و دوست داشتند از این شرایط خارجم نمایند. در این بین کادرفنی هم خیلی صحبت می کردند و سعی می کردند به من روحیه بدهند و خدا را شکر که همین رخ داد.

* شفر هم بعد از بازی از گلزنی تو ابراز خرسندی کرد. او چه کار کرد که تو دوباره به جهت گلزنی برگردی؟ از آقای شفر متشکرم چون ایشان با اعتمادی که به من داشتند و یاریی که کردند توانستم این روزهای سخت را پشت سر بگذارم ، البته هنوز چیزی تمام نشده است و خیلی کار دارم تا به شرایطی که مدنظر خودم است نزدیک شوم و مطمئن باشید این تازه اول درخشش من در استقلال است.

* فکر می کنی در نیم فصل دوم تعداد گل هایت بیشتر می گردد؟ من می خواهم اینطور به سوال شما جواب بدهم، من در نیم فصل اول بدشانس هم بودم، در بسیاری از بازی ها توپ هایم به شکلی عجیب گل نمی شد و به تیرک می خورد، امیدوارم در نیم فصل دوم توپ هایم گل گردد تا بتوانم در پیروزیت تیمم نقش داشته باشم، اگر بدشانسی ها تمام گردد قطعا تعداد گل هایم هم بیشتر می گردد.

* استقلال با خرید 3 بازیکن تهاجمی در کنار بازیکنان قدیمی شرایط عجیبی را تجربه می نماید. فکر می کنی استقلال به همین تعداد بازیکن احتیاج دارد؟ این را باید از آقای شفر سوال کنید و حتما ایشان احتیاج دیده اند و ایده ای در سر دارند که دستور جذب این بازیکنان را صادر نموده اند. این را هم بگویم که واقعا هم منشا، هم پاتوسی و هم ایسما بازیکنان بسیار خوبی هستند که امیدوار هستم بتوانند به استقلال یاری نمایند. ما بازیکنان برای پیروزیت استقلال کوشش می کنیم و به این موضوع فکر می کنیم و حالا اینکه چه کسی بازی کند یا نکند زیاد مهم نیست.

* به عنوان یک بازیکن با تجربه فکر می کنی منشا می تواند فشار ناشی از انتقال از پرسپولیس به استقلال را تحمل کند؟ منشا بازیکن با تجربه ای است و این تصمیم را خودش گرفته، پس حتما به این مسائل فکر نموده است. در کل من فکر می کنم منشا بازیکن با کیفیتی است و می تواند به استقلال یاری کند.

* به عنوان سوال پایانی؛ چرا بعد از گل خرسندی نکردی؟ من نمی دانم چرا همه گفتند مرتضی تبریزی خرسند نبوده درحالی که من بسیار از گلزنی خرسند بودم چون باعث شد از فشار خارج شوم. من به احترام ایام فاطمیه خرسندی نکردم و این نکته ای است که دیروز هم در مصاحبه ام با رسانه ها اعلام کردم. مطمئن باشید در بازی های بعدی خرسندی هم می کنم.

منبع: ورزش 3

منبع: ایران ورزشی

به "تبریزی: شفر حتما ایده ای دارد که دستور خرید مهاجمان را داده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریزی: شفر حتما ایده ای دارد که دستور خرید مهاجمان را داده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید