تحمیل ریسک ابتلای کشتی گیران به کرونا از سوی اتحادیه جهانی، سهمِ پوچ کشتی از بازی حفظ انگیزه ها!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، امروز و فردای اتحادیه جهانی برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی، ریسک ابتلا به کرونا از سوی UWW را برای کشتی گیران و مربیان کشورهای مختلف در پی داشت.

تحمیل ریسک ابتلای کشتی گیران به کرونا از سوی اتحادیه جهانی، سهمِ پوچ کشتی از بازی حفظ انگیزه ها!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها، در ماه های گذشته و پس از آنکه کمیته بین المللی المپیک خبر از لغو برگزاری بازی های المپیک در سال 2020 داد و اظهار داشت این مسابقات به موعد جدید در سال 2021 موکول شده، فدراسیون های دنیای رشته های مختلف نیز در مورد برنامه های سال 2020 و 2021 خود اقدام به اطلاع رسانی کردند.

اتحادیه دنیای کشتی از همان ابتدا برای حفظ انگیزه ها، از تلاش برای برگزاری مسابقات مختلف در سال 2020 خبر داد. هر از چند گاهی خبری بر سایت UWW قرار می گرفت که مسابقه ای در این سال لغو شده، اما همچنان مسابقات دیگری برای برگزاری باقی مانده است.

آخرین مسابقه ای که اتحادیه دنیای از برگزاری قطعی آن خبر داد، رقابت های دنیای 2020 صربستان بود و مامیاشویلی عضو ارشد این اتحادیه که به نظر از همه ارکان UWW برای برگزاری مسابقه مصمم تر بود، از اعلام آمادگی بیش از 70 کشور دنیا برای حضور در این رقابت ها خبر داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ توسعه دهنده ها بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ توسعه دهنده ها بخوانید. (کلیک کنید)

به همین دلیل بود که اردوی تیم های مختلف در سراسر دنیا آغاز شد. کشورها همچنین اقدام به برگزاری مسابقه انتخابی کردند تا ملی پوشان اعزامی خود به این رقابت ها را مشخص کنند.

در نهایت شب گذشته اتحادیه دنیای، بعد از بازی چند ماهه حفظ انگیزه ها در خبری قطعی اظهار داشت که مسابقات دنیای برگزار نمی شود و این رقابت ها به جام دنیای نزول پیدا کرده است. این در شرایطی رخ داد که بازی حفظ انگیزه ها از سوی اتحادیه دنیای که انتهایش نیز پوچ بود و نشد که دنیای برگزار شود، ریسک ابتلا به کرونا را به کشتی گیران سراسر دنیا تحمیل کرد.

در همین کشتی خودمان، خیلی از کشتی گیران و مربیان در پی آغاز مجدد فعالیت های کشتی به کرونا مبتلا شدند که در بازگشت به تمرینات و مسابقه اجتناب ناپذیر بود؛ اما اینکه در نهایت بازی چند ماهه برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات، چیزی برای کشتی در خود نداشت و بیشتر به یک امیدواری پوچ و البته پر خطر می ماند.

حالا باید منتظر اعلام رسمی فدراسیون کشتی ایران ماند، فدراسیونی که در جلسات آنلاین قبلی مانند آمریکا اعلام کرده بود مخالف برگزاری مسابقات دنیای در شرایط کنونی کروناست. باید دید حالا که مسابقات دنیای از درجه اعتبار ساقط شده و به جام دنیای نزول پیدا کرده، قصد شرکت در این رقابت ها را با این هزینه های سنگین ارزی دارد یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تحمیل ریسک ابتلای کشتی گیران به کرونا از سوی اتحادیه جهانی، سهمِ پوچ کشتی از بازی حفظ انگیزه ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحمیل ریسک ابتلای کشتی گیران به کرونا از سوی اتحادیه جهانی، سهمِ پوچ کشتی از بازی حفظ انگیزه ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید