تیم امید بامداد شنبه راهی بوداپست می شود، امیدها غایب هفته های دوم و سوم لیگ برتر کشتی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، با توجه به اعزام بامداد شنبه تیم ملی کشتی آزاد امید به مجارستان، کشتی گیران این تیم در هفته های دوم و سوم لیگ برتر روی تشک نخواهند رفت.

تیم امید بامداد شنبه راهی بوداپست می شود، امیدها غایب هفته های دوم و سوم لیگ برتر کشتی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی در 61 کیلوگرم، ابوالفضل حاجی پور در 65 کیلوگرم، امیرحسین حسینی در 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، کامران قاسمپور در 86 کیلوگرم، حسین شهبازی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم ملی پوشان تیم کشتی امید اعزامی به مسابقات جهانی را تشکیل می دهند.

این تیم با سرمربیگری تقی اکبرنژاد بامداد شنبه تهران را از طریق دوحه به مقصد بوداپست ترک خواهد کرد. مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان طی سه روز 6 تا 8 آبان ماه برگزار خواهد شد.

بنابراین تیم های لیگ برتر کشتی آزاد که توانستند در هفته اول مسابقات از سه کشتی گیر رده سنی امید بهره ببرند، در هفته های دوم و سوم رقابت ها، امیدهای خود را در اختیار نخواهند داشت.

سرلک و شهبازی در تیم دانشگاه آزاد اسلامی، یخکشی، قاسمپور و زارع در تیم بازار بزرگ، حاجی پور، حسینی و نخودی در تیم تا ثبت جهانی توس، سوادکوهی در تیم آسانسور و پله برقی بهران- پاس تهران و گلیج در تیم اترک عضویت دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیم امید بامداد شنبه راهی بوداپست می شود، امیدها غایب هفته های دوم و سوم لیگ برتر کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم امید بامداد شنبه راهی بوداپست می شود، امیدها غایب هفته های دوم و سوم لیگ برتر کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید