تیم ملی فوتبال 7 نفره در رده پنجم دنیا ایستاد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران در جام جهانی 2019 اسپانیا امروز (آدینه) برابر تیم آمریکا برگزار گردید. در این دیدار ملی پوشان ایران صاحب رجحان 4 بر 3 شدند.

تیم ملی فوتبال 7 نفره در رده پنجم دنیا ایستاد

دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا برای کسب صندلی پنجم جام جهانی برگزار گردید. به این ترتیب تیم ملی ایران با پیروزی در این دیدار، صندلی پنجم مسابقات را از آنِ خود کرد و با این عنوان به کارش در مسابقات انتها داد.

تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران درحالی امروز پیروز به شکست آمریکا شد که در مرحله مقدماتی و در اولین دیدار، مقابل این تیم شکست خورده بود.

دیدارهای مقدماتی ایران در گروه E برگزار گردید. ایرلند و فنلاند، دو تیم دیگر این گروه بودند که مقابل ملی پوشان کشورمان متحمل شکست شدند.

ملی پوشان 7 نفره ایران پس از صعود از مرحله مقدماتی، در مرحله یک چهارم نهایی برابر برزیل شکست خوردند و پس از آن پیروز به شکست هلند شدند.

در مجموع تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران با کسب 4 پیروزی و متحمل شدن 2 شکست و کسب صندلی پنجم، به کار خود در جام جهانی 2019 انتها داد؛ این رقابت ها امروز با معین تیم های برتر شرکت کننده به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی فوتبال 7 نفره در رده پنجم دنیا ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال 7 نفره در رده پنجم دنیا ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید