تیم ملی هندبال ساحلی بدون تدارکات سوم شد و سهمیه جهانی گرفت!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، علیرضا رحیمی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد کسب مقام سوم آسیا توسط تیم هندبال ساحلی و دریافت مجوز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا توسط این تیم پس از 9 سال گفت: با توجه به اینکه بازی تدارکاتی برایشان نداشتیم و با هزار مشکل از جمله مسائل اقتصادی تیم را راهی رقابتهای قهرمانی آسیا کردیم با این حال از نتایج راضی بودیم و تیم خیلی خوب بود.

تیم ملی هندبال ساحلی بدون تدارکات سوم شد و سهمیه جهانی گرفت!

وی با بیان اینکه این تیم در ضربات پنالتی و در یک بازی سخت توانست برنده دیدار رده بندی گردد، اضافه نمود: این تیم از نظر من در مرحله نیمه نهایی حتی می توانست برنده باشد و به فینال مسابقات قهرمانی آسیا برسد.

وی تاکید نمود: ما واقعا هیچی تدارکاتی برای این تیم نداشتیم و این تیم بدون هیچ تدارکاتی روی سکوی آسیا ایستاد و پس از 9 سال مجوز حضور در مسابقات دنیای را دریافت کرد.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان اعلام نمود: مسابقات دنیای در سال 2018 است اما چندماه مانده به مسابقات تدارکات خوبی را برای این تیم در نظر می گیریم برنامه تدارکاتی و مسابقه خارجی یا اینکه چند تیم را به ایران دعوت می کنیم.

رحیمی در خصوص اینکه آیا تیم پاداشی بابت این سکو دریافت می نماید نیز گفت: در محل مسابقات پاداشی به بازیکنان اهدا کردیم اما قطعا تیم وقتی به ایران بیاید باید برنامه ای برای تقدیر از زحمات تیم و کادر فنی داشته باشیم.

ششمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در پاتایا تایلند برگزار گردید که تیم ایران در این دوره از رقابتها پس از 9 سال بر روی سکو رفته و جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا روسیه (2018) را بدست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی هندبال ساحلی بدون تدارکات سوم شد و سهمیه جهانی گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی هندبال ساحلی بدون تدارکات سوم شد و سهمیه جهانی گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید