خبرنگاران افزایش نرخ تاکسی در اراک تایید نهایی نشده است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، اراک - خبرنگاران - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری اراک گفت: افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ تاکسی در کلانشهر اراک تایید نهایی نشده است.

خبرنگاران افزایش نرخ تاکسی در اراک تایید نهایی نشده است

حجت الله مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ توسعه دهنده ها اضافه نمود: افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی در اراک پیشنهاد شده و به زودی در صحن شورای اسلامی این شهر آنالیز می گردد.

وی اعلام کرد: در صورت تصویب این نرخنامه در شورای شهر موارد برای تایید نهایی به فرمانداری ارجاع می گردد و در مدت زمان اشاره شده هیچ راننده ای حق اضافه خودسرانه کرایه را ندارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری اراک ادامه داد: 2 هزار و 500 راننده تاکسی در 40 جهت در کلانشهر اراک فعالیت دارند و قیمت هر جهت متفاوت است.

مرادی گفت: تنها 50 درصد از رانندگان تاکسی این شهر دارای بیمه تامین اجتماعی هستند و این قشر به واسطه شیوع ویروس کرونا نیز خسارت های زیادی را متحمل شدند.

وی گفت: تا به امروز اطلاعات 600 نفر از رانندگان آسیب دیده از کرونا در قالب 2 فهرست برای دریافت تسهیلات ارایه شده از سوی دولت به اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در تهران ارسال شده اما هیچ کدام هنوز تسهیلات دریافت نکرده اند.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزایش نرخ تاکسی در اراک تایید نهایی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش نرخ تاکسی در اراک تایید نهایی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید