دانش افزایی مربیان ایرانی با حضور آرسن ونگر افتخارآمیز است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه وبینار دانش افزایی مربیان با حضور آرسن ونگر، چهره نامدار مربیگری فوتبال دنیا بیان کرد: به همه عزیزان حاضر در وبینار خیر مقدم عرض می کنم.بسیار خوشحالیم امروز در جمع مان آقای آرسن ونگر را داریم که از مفاخر مربیگری فوتبال در دنیا هستند و امیدواریم با برگزاری چنین مراسمی شاهد رشد و ارتقای فنی مربیان زحمتکش فوتبال کشورمان باشیم.

دانش افزایی مربیان ایرانی با حضور آرسن ونگر افتخارآمیز است

وی ادامه داد: به گواه کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای پیشتاز در امر آموزش مربیگری (چه از نظر کیفی و چه کمی) است. کمیته آموزش در طی سنوات گذشته پیروز به آموزش به 35000 مربی در سطوح و زمینه های مختلف شده است. امروز هم باعث افتخار است در ادامه آموزش ها در خدمت یکی از برجسته ترین مربیان دنیا آقای آرسن ونگر هستیم. در جمع مربیان ایرانی حاضر در وبینار جمع زیادی از آنها از لژیونرهای پیروز و نامی فوتبال ایران هم در سال های نه چندان دور بودند و این موضوع که همه در دهکده دنیای و عصر ارتباطات می توانیم دور هم جمع شویم اتفاق مهمی محسوب می گردد.

نبی اضافه نمود: مایه مباهات است که شاهد استقبال استثنایی مربیان شایسته فوتبال کشور از وبینار دانش افزایی مربیان هستیم. به طور حتم برگزاری چنین دوره هایی در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است و تداوم این راستا با همراهی خانواده عظیم مربیگری فوتبال کشور میسر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دانش افزایی مربیان ایرانی با حضور آرسن ونگر افتخارآمیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش افزایی مربیان ایرانی با حضور آرسن ونگر افتخارآمیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید