دستگیری دزد حرفه ای که سقف سوراخ می کرد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دزد حرفه ای که سقف یک مغازه موبایل فروشی را سوراخ و سرقت نموده بود، اطلاع داد.

دستگیری دزد حرفه ای که سقف سوراخ می کرد

به گزارش،سرهنگ عبدالله حسنی، از دستگیری دزدی که با سوراخ کردن سقف یک باب موبایل فروشی در شاهرود، به سرقت تعداد زیادی گوشی تلفن همراه اقدام نموده بود، توسط کارآگاهان زبده مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان شاهرود اطلاع داد.

وی اضافه کرد: این دزد 24 ساله و غیربومی، مردادماه گذشته با یک دستگاه خودرو ضمن حضور در شاهرود و شناسایی محل سرقت، نیمه شب با سوراخ کردن سقف وارد مغازه شده و به سرقت گوشی های تلفن همراه اقدام نموده و از شهرستان متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به چند ماه کار اطلاعاتی و بهره جویی از فنون نوین پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شاهرود گفت: دزد درنهایت دریکی از شهر های استان خراسان رضوی شناسایی و با اعزام تیم های ویژه پلیس، در مخفیگاهش پیش از هر اقدامی دستگیر شد.

حسنی از انتقال متهم و اعتراف صریح وی به بزه انتسابی گفت و اضافه کرد: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و با تکمیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

منبع:فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دستگیری دزد حرفه ای که سقف سوراخ می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دزد حرفه ای که سقف سوراخ می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید