رابیو در تدارک شکایت از باشگاه پاری سن ژرمن

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رفتاری که مسئولان باشگاه پایتخت فرانسه در قبال هافبگ فرانسوی شان در پیش گرفته اند او را را به فکر شکایت از قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه انداخته است.

رابیو در تدارک شکایت از باشگاه پاری سن ژرمن

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها و به نقل از نشریه مارکا، وضعیت آدرین رابیو در ماه های سرانجامی قراردادش با پاری سن ژرمن تعریفی ندارد و روز به روز بدتر می گردد.

خودداری این هافبک فرانسوی از تمدید قراردادی که تا سرانجام فصل اعتبار دارد، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه را مجاب به لجبازی با او نموده است. به همین دلیل او به توماس توخل سرمربی باشگاه گفته است که دیگر اجازه ندارد از رابیو در برنامه های تاکتیکی اش استفاده کند و حتی گفته شد که او مانع از حضور این بازیکن 23 ساله در رختکن تیم می گردد.

اکنون اما ظاهراً وضعیت رابیو از این هم بدتر شده است چرا که باشگاه او را مجبور نموده چند ماه آخر قراردادش را در حال تمرین با تیم ذخیره ها سپری کند.

پاریسی ها اخیراً برای برگزاری یک اردوی آماده سازی پیش از شروع نیم فصل دوم لوشامپیونه سفری به دوحه قطر داشتند که در آن رابیو را با خود نبردند. در واقع به دستور مدیران باشگاه، رابیو در دو جلسه از سه جلسه تمرینی اخیر تیم ذخیره های باشگاه شرکت کرد و تمام اینها به دلیل آن است که او از تمدید قراردادش خودداری می نماید تا در سرانجام فصل به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا ملحق گردد.

به همین دلیل، نشریه اکیپ فرانسه نوشته است که رابیو در نظر دارد در صورت ادامه پیدا کردن این وضعیت و دور نگه داشتن وی از تیم اصلی باشگاه، از پاری سن ژرمن شکایت کند.

پاری سن ژرمنی ها در حالی با رابیو وارد جنگ شده اند که می توانند با موافقت با انتقال او به بارسلونا در پنجره جابجایی ژانویه حداقل رقمی هرچند کم از فروشش به بارسلونا کسب نمایند در حالی که رفتن او در سرانجام فصل بدان معناست که هیچ پولی به باشگاه پایتخت فرانسه نخواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رابیو در تدارک شکایت از باشگاه پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابیو در تدارک شکایت از باشگاه پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید