راموس: به زودی باز خواهم گشت

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرخیو راموس در لیست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.

راموس: به زودی باز خواهم گشت

آدینه گذشته لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، اسامی 26 بازیکن منتخب خود برای جام جهانی را بیان کرد و در آن لیست، سرخیو راموس حضور نداشت. راموس در پی اس جی به شکل ثابت بازی می نماید و مصدومیت را کاملا پشت سر گذاشته، ولی شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

پس از سه روز، سکوت راموس شکست و او با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود نوشت:

فصل گذشته سخت و سخت بود، هم به خاطر وفق پیدا کردن با فضای تیم و شهر جدیدم و هم به خاطر مصدومیت های متوالی. با تمام روح و جان کوشش کردم به روز های خوب گذشته برگردم و مصدومیت را فراموش کنم. برای اینکه به اهدافی که از قبل معین نموده بودم، برسم. خوشبختانه می توانم بگویم که در فصل جاری به فرم سابقم برگشته ام و بار دیگر در حال لذت بردن از فوتبال در پی اس جی و شهر بزرگ پاریس هستم.

جام جهانی ؟ البته که یکی از رویا های بزرگ من بود و می توانست پنجمین جام جهانی ام باشد، ولی متاسفانه بازی ها را باید از خانه دیدن کنم. سخت است، ولی هر روز خورشید طلوع می نماید و هیچ چیز برای من تغییر نخواهد کرد. نه عشقم به فوتبال و نه ذهنیتم عوض نخواهد شد. من مثل سابق 24 ساعت خودم را وقف فوتبال خواهم کرد. این حس واقعی من است و دوست داشتم با شما به اشتراک بگذارم. ممنون برای لطف و محبت تان. برای من هنوز چالش ها و اهداف زیادی به جای مانده است. به زودی می بینم تان.

وبلاگ توسعه دهنده ها ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راموس: به زودی باز خواهم گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: به زودی باز خواهم گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید