رضایی: بازی با انکا تجربه خوبی برای ملاقات با قزاقستان بود

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مربی تیم ملی واترپلو کشورمان با اشاره به اردوی مشترک و بازی محبت آمیز با تیم باشگاهی انکا ترکیه گفت: بازی با این تیم تجربه خوبی برای مقابله با قزاقستان بود.

رضایی: بازی با انکا تجربه خوبی برای ملاقات با قزاقستان بود

وحید رضایی درباره اردوی تیم ملی واترپلو به خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها گفت: با تیم انکا ترکیه شش بازی انجام دادیم که چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست کسب کردیم. این تیم قدرتی و با تکنیک است اما از لحاظ تاکتیکی ضعف هایی دارد.

وی اضافه نمود: انکا، حریف قدرتمندی است که توانستیم تکنیک های انفرادی مان را مخصوصا در دفاع با این تیم کار کنیم و از آنجایی بازی شان با تکیه بر قدرت است به نوعی شبیه سازی برای مقابله با تیم قزاقستان بود، چون قزاق ها هم قدرتی و گاهی خشن بازی می نمایند. تیم ترکیه ای گاهی خشن بازی می کرد ولی بازیکنان ما با خونسردی و تکنیک بازی کردند.

مربی تیم ملی واترپلو کشورمان از خواسته ترکیه برای ادامه روابط ورزشی با ایران اطلاع داد و گفت: آنها از اینکه الکساندر چیریچ سرمربی تیم ایران است خرسند بودند و دوست داشتند روابط ورزشی ادامه پیدا کند و ما هم میزبان آنها باشیم.

رضایی با اشاره به شرایط نسبتا سخت ایران در اردو و بازی محبت آمیز با ترکیه گفت: تیم انکا در سه سال گذشته در مسابقات لیگ قهرمان ترکیه بوده و برای مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا آماده می گردد. شرایط نسبت به قبل خیلی سخت است چرا که باید دستورالعمل های بهداشتی و شرایط قرنطینه را رعایت می کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضایی: بازی با انکا تجربه خوبی برای ملاقات با قزاقستان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: بازی با انکا تجربه خوبی برای ملاقات با قزاقستان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید