رویت شی پرنده ناشناس عجیب در آسمان مکزیک و آمریکا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رویت یک یوفوی درخشان مشابه بر فراز آسمان مکزیک و آمریکا خبرساز شده است.

رویت شی پرنده ناشناس عجیب در آسمان مکزیک و آمریکا

به گزارش خبرنگار، طی هفته های گذشته رویت یوفو یا شی پرنده ناشناس در دو کشور آمریکا و مکزیک خبرساز شده است. در تاریخ 31 مارس تعدادی از شهروندان از رویت یک شی ناشناس مشابه با چراغ های درخشان در آسمان برخی از مناطق دو کشور خبر دادند.

در یکی از ویدئو هایی که در کانال یوتیوب The Hidden Underbelly منتشر شده است این شی درخشان را بر فراز ایالت کالیفرنیا نشان می دهد. در این ویدئو که در شهر لاگونا بیچ تهیه شده است این شی پرنده ناشناس درخشان که دارای پنج چراغ روشن است شب هنگام در آسمان دیده می شود.

: رویت یوفوی عجیب در آسمان آمریکا!

همچنین در یکی از ویدئو هایی که در شهر پلایاس دتیجوانا کشور مکزیک تهیه شده است یک شی پرنده درخشان مشابه را در حال پرواز بر فراز آسمان این کشور نشان می دهد. فردی که این ویدئو را منتشر کرد در کپشن آن نوشت: این یوفو درخشان که در آسمان شهر پلایاس دتیجوانا مکزیک ظاهر شده بودند 15 دقیقه بعد از آسمان ناپدید شد. این شی دارای چراغ های روشن دایره مانند داشت و موجب حیرت بسیاری از مردم محلی شد.

گفتنی است؛ رویت این یوفو ها در ایالت کالیفرنیای آمریکا و همچنین شهر پلایاس دتیجوانا مکزیک در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز رویت اشیاء پرنده ناشناس در شهر سیگوین ایالت تگزاس خبرساز شده است. یکی از شهروندان با تلفن همراه خود ویدئویی از تعدادی یوفوی درخشان در ساعت 3.52 دقیقه بامداد تاریخ 20 مارس تهیه کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رویت شی پرنده ناشناس عجیب در آسمان مکزیک و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویت شی پرنده ناشناس عجیب در آسمان مکزیک و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید