سورتمه سواری در نمک آبرود

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سورتمه سواری در نمک آبرود یکی از هیجانی ترین تفریحات مجموعه تفریحی نمک آبرود می باشد .اولین سورتمه احداث شده در ایران در مجموعه نمک آبرود مازندران قرار گرفته است که از مجذوب کننده ترین تفریحات این مجموعه به شمار می رود. سورتمه نمک آبرود، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز را در طبیعتی تماشایی برای تان رقم می زند. شما در این سورتمه با حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت، از میان درختان زیبا و چشم انداز ها چشم نواز عبور می کنید و طعم هیجان را می چشید. این سورتمه جهتی 1250 متری دارد و از این نظر، رکورد دار طولانی ترین جهت سورتمه سواری کشور به شمار میرود. خوبست بدانید سورتمه مجموعه نمک آبرود در قسمت پایینی قرار گرفته است و برای رسیدن به آن، احتیاج به سوار تله کابین شدن نیست.

سورتمه سواری در نمک آبرود

این سورتمه که از میان درختان زیبا و چشم انداز ها چشم نواز عبور می کند در قسمت پایین مجتمع تفریحی نمک آبرود است. 56 سورتمه تا حداکثر ارتفاع 90 متر بالا می رود که با استفاده از ترمز دستی می توان از سرعت آن کم نمود. البته تحت هیچ شرایطی نباید به طور کامل در جهت متوقف یا پیاده شد.

نکات مهم برای استفاده از سورتمه نمک آبرود:

بچه ها کمتر از پنج سال نمی توانند از سورتمه استفاده کنند.

سوار شدن بچه ها 5 تا 10 سال تنها به همراه والدین و با بلیت دو نفره امکان پذیر است.

هیچ یک از افرادی که از سورتمه استفاده می کنند حق توقف یا پیاده شدن در میان راه را ندارند چرا که موجب خطر برای خودشان و سایرین می شوند.

افرادی که دارای نارسایی قلبی هستند، بهتر است از این دستگاه استفاده نکنند.

در روزهای بارانی امکان استفاده از سورتمه وجود ندارد.

نحوه دسترسی به مجموعه تفریحی نمک آبرود

آدرس :استان مازندران، چالوس، کیلومتر 12 جاده چالوس - تنکابن

منبع:سیـری در ایـران

منبع: دیجیاتور

به "سورتمه سواری در نمک آبرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورتمه سواری در نمک آبرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید