سولاری: بیل می تواند به هر شیوه ای که دوست دارد، خوشحالی کند، علاقه ای به دیدن نکات منفی بازی رئال ندارم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی تیمش در خانه لوانته ابراز خرسندی و از بال ولزی کهکشانی ها بابت شیوه شادی پس از گلش دفاع کرد.

سولاری: بیل می تواند به هر شیوه ای که دوست دارد، خوشحالی کند، علاقه ای به دیدن نکات منفی بازی رئال ندارم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها و به نقل از مارکا، گرث بیل پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) رئال مادرید در خانه لوانته در هفته بیست و پنجم لالیگا به سؤالات وبلاگ توسعه دهنده ها از جمله سؤالی درباره خودداری گرث بیل پس از زدن گل دوم کهکشانی ها از روی نقطه پنالتی پاسخ داد.

سولاری با کم اهمیت خواندن این اتفاق و ستودن رویکرد بال ولزی تیمش به وبلاگ توسعه دهنده ها گفت: او در رختکن مسرور بود، چون گل زده بود. من شیوه بازی و ذهنیت بیل را در این مسابقه دوست داشتم. او پیروزی ما را قطعی کرد و کارش را عالی انجام داد. به نظر من که بازی بیل فوق العاده بود.

سولاری با خودداری از بحث کردن درباره دلیل امتناع بیل از شادی پس از گل، ترجیح داد که روی عملکرد او تمرکز کند. وی اضافه نمود: شاید چشمان شما تیزتر از من است. چیزی که من دیدم، کوشش و دوندگی او و بازی خوبش در زمین مسابقه بود. او پیروزی در این بازی را برای ما به ارمغان آورد و می تواند به هر شیوه ای که دلش می خواهد شادی گل کند.

عملکرد رئال با وجود کسب پیروزی ایده آل نبود اما سولاری علاقه ای به پرداختن به نکات منفی بازی تیمش نشان نداد. او تأکید کرد: ما می خواهیم روی نکات مثبت بازی مان تمرکز کنیم. نکته مثبت هم شیوه بازی مان در این مسابقه بود. ما بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم زودتر گل بزنیم که اگر این کار را می کردیم، کارمان راحت تر می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولاری: بیل می تواند به هر شیوه ای که دوست دارد، خوشحالی کند، علاقه ای به دیدن نکات منفی بازی رئال ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: بیل می تواند به هر شیوه ای که دوست دارد، خوشحالی کند، علاقه ای به دیدن نکات منفی بازی رئال ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید