موزه شکلات بارسلونا Barcelona

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، موزه شکلات بارسلونا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره موزه شکلات بارسلونا ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

موزه شکلات بارسلونا Barcelona

بارسلونا مرکز و پرجمعیت ترین شهر بخش خودمختار کاتالونیا و پس از مادرید پرجمعیت ترین شهر اسپانیا و مهمترین بندر این کشور است. زبان اسپانیایی پرگویش ترین زبان در بارسلونا است . میراث بسیار مهمی در بارسلون است و شمار قابل توجهی از این بناها در لیست میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده اند.

El Museu de la Xocolata (موزه شکلات به زبان انگلیسی) یکی از موزه های منحصر به فرد در شهر بارسلونا است. این موزه متعلق به صنایع شیرینی سازی بارسلونا است و تنها به شکلات اختصاص داده شده است. اگر شما هم عاشق شیرینی و شکلات هستید در تور اسپانیا بازدید از این موزه مجذوب نماینده را از قلم نیاندازید.

آدرس و لوکیشن موزه شکلات بارسلونا:

Museu de la Xocolata, Carrer del Comerç, 36, 08003 Barcelona +34 932 68 78 78

موزه شکلات بارسلونا یکی از محبوب ترین مراکز شکلات روی زمین است. عطر و طعم این شکلات ها منحصر به فرد است و قرن ها در سراسر دنیا استفاده شده است.

شکلات در بارسلونا نقش مهمی در فرهنگ غذایی دارد و ارتباطی تاریخی میان جامعه سطح بالای شهر و این شکلات های فوق العاده وجود داشته است. ارتش بوربون تعداد یک و نیم شکلات با یک چهارم نان را برای صبحانه هر روز مشخص نموده است!

امروز، موزه شکلات یکی از مؤسسات فرهنگی بسیار مهیج و پرطرفدار در شهر است و بازدیدنمایندگان در تمام سنین را به خود جذب می نماید، بازدیدنمایندگانی که کنجکاوند تا اطلاعات بیشتری درباره تاریخ این خوردنی خوشمزه و اعتیادآور کسب نمایند. این موزه دارای تعدادی ماشین های تازه و قدیمی است که در ساخت شکلات استفاده می گردد، و به بازدیدنمایندگان اجازه می دهد تا ببینند که چطور شکلات ساخته می گردد - از دانه کاکائو تا انبار شکلات. بعلاوه مدل های شکلات بعضی از معروف ترین آثار هنری و نشانه های شهر مانند ساگرادا فامیلیا آنتونی گائودی نیز وجود دارد.

یکی از راه های سرگرم نماینده برای بازدید از موزه، شرکت در یک کارگاه آموزشی است و اینکه برای یک روز تبدیل به یک شکلات ساز شوید. این کارگاه ها در طول سال، با دوره های ویژه برای موارد خاص مانند کریسمس و عید پاک سازماندهی می شوند - و در زمان مشخص موزه مسابقه ای را تشکیل می دهد تا ببیند چه کسی می تواند زیباترین کیک عید پاک را طراحی کند.

منبع: تاپ تراول

به "موزه شکلات بارسلونا Barcelona" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه شکلات بارسلونا Barcelona"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید