شیرکوند: قهرمانی واقعی برای ما رضایت تماشاگران است، به هدفم نزدیک شده ام

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، از نگاه احسن شیرکوند، لیبروی تیم شهرداری ورامین قهرمانی واقعی برای این تیم جلب رضایت تماشاگرانش است.

شیرکوند: قهرمانی واقعی برای ما رضایت تماشاگران است، به هدفم نزدیک شده ام

احسن شیرکوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها در خصوص پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل فولاد سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال گفت: من به شخصه انتظار داشتم که بازی پیچیده و طولانی گردد .

وی در ادامه اضافه نمود: تیم فولاد از بازیکنان خوبی بهره می برد که در طول لیگ و رفته رفته به هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر رسیده اند و نتایج بهتری در طول لیگ کسب نموده اند .

شیرکوند توضیح داد: بازیکنان ما و شاید افکار عمومی این انتظار را داشتند که تیم شهرداری ورامین به سادگی برنده بازی مقابل فولاد گردد، ولی من استرس زیادی برای پیروزی در این بازی داشتم .

لیبروی تیم شهرداری ورامین در خصوص اینکه در این فصل کمتر بازی می نماید، گفت: برای من پیروزی تیم مهم است و اینکه من در زمین باشم یا نباشم، اهمیتی ندارد، چون نتیجه تیم برایم در اولویت قرار گرفته است. نتیجه ای که تیم کسب می نماید از یک ساعد یا دریافت من به مراتب اهمیت بیشتری دارد .

وی توضیح داد: خوشحالم به هدفی که برای تیم شهرداری در پشت پرده دارم در حال نزدیک شدن هستم .

احسن شیرکوند در خاتمه گفت: قهرمانی کلمه بسیار زیبایی است که همه ما از شنیدن و تجربه کردن آن لذت می بریم، ولی حقیقت این است که تیم ما برای کسب یکی از عناوین چهارم یا پنجم جدول بسته شده است. قهرمانی واقعی برای ما رضایت تماشاگران است. اگر این قهرمانی همراه با جام نیز باشد برای ما بهترین حالت ممکن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شیرکوند: قهرمانی واقعی برای ما رضایت تماشاگران است، به هدفم نزدیک شده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرکوند: قهرمانی واقعی برای ما رضایت تماشاگران است، به هدفم نزدیک شده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید