صدف بیوتی؛ برترین اینفلوئنسر زیبایی در دنیا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران: مجله فوربز به تازگی فهرستی از اینفلوئنسر های برتر دنیا در حوزه لوازم آرایش و زیبایی منتشر نموده و به معرفی تاثیرگذارترین آن ها پرداخته است.

صدف بیوتی؛ برترین اینفلوئنسر زیبایی در دنیا

فهرست منتشره فوربز بر اساس تحقیقات شرکت فرانسوی Launchmetrics اجرا شده که بر اساس صد فاکتور و معیار مختلف اجرا شده است. از جمله معیار های لحاظ شده در این رتبه بندی می توان به کیفیت محتوا و میزان مشارکت کاربران و فالوئر ها اشاره نمود.

هدف از این کار مشخص این مساله بوده که آیا اینفلوئنسر ها واقعا در تصمیم گیری کابران موثر هستند یا خیر. همچنین این تحقیق نشان داده این افراد چگونه بر بازده سرمایه گذاری تاثیر می گذارند.

اولین صندلی تاثیرگذارترین اینفلوئنسر های زیبایی در سطح جهانی را James Charles به خود اختصاص داده است.

جیمز چارلز به لطف کانال یوتوب خود که بالغ بر 16 میلیون فالوئر دارد، توانسته با هنر آرایش خود به برترین فرد تاثیرگذار جهان در حوزه زیبایی تبدیل گردد. این یوتیوبر، هنرمند آرایش و مدل اهل آمریکا در سال 2016 اولین مردی بود که عکسش روی جلد نشریه کاور گرل چاپ شد.

پس از جیمز چارلز، صدف بیوتی دومین اینفلوئنسر برتر جهان در حوزه زیبایی و لوازم آرایشی است.

صدف مسائلی علاوه بر این که کوشش می نماید ویدئو هایی با کیفیت از آموزش تازه ترین محصولات آرایشی و شیوه آرایش ارائه دهد، با سهیم کردن طرفداران در زندگی خصوصیش و ارتباط صمیمانه ای که با آن ها دارد زنان و مردان زیادی را به صفحه خود جلب نموده است.

صدف بیوتی که در ایران صندلی مهمی در حوزه آرایش و وسایل آرایشی دارد، بلاگری پیروز است که در سال های گذشته توانسته به واسطه انتشار ویدئو های آموزشی در آرایش، ماسک صورت و وسایل آرایش صندلی ویژه ای در جهان برای خود دست وپا کند.

صدف مسائلی که این روز ها ساکن سن فرانسیسکو آمریکاست، در اینستاگرام و یوتوب فعالیت دارد. او متولد سال 1368 خورشیدی و دانش آموخته کارشناسی شیمی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

همسر خانم مسائلی در بسیاری از ویدئو های آموزشی او حضور دارد و بعضا هر دوی آن ها به امتحان کردن ماسک های مختلف پوستی می پردازند.

صدف بیوتی توانسته در مدت زمان کمتر از یک سال و بدون تبلیغات و تنها با انتشار ویدیو های آموزشی، چیزی حدود دو میلیون فالوئر در پیج اینستاگرام خود پیدا کند. خانم صدف با شرکت در رویداد های برند های مشهور زیبایی با صاحبان محصولات آرایشی بزرگ جهان از جمله کیم کارداشیان، آناستازیا سور، و لورا مرسیه نیز از نزدیک آشنا شده است.

صدف بیوتی همچنین یکی از برترین اینفلوئنسر های وسایل آرایشی لوکس در جهان نیز بشمار می رود.

اینفلوئنسر ها چقدر از شبکه های اجتماعی درآمد دارند؟

کیت ریچاردسون، مدیر هنری آژانس بازار یابی چهره های تأثیر گذار (WaR) می گوید که کاربران پیش از آنکه اصلا فکر درآمد را بنمایند باید حداقل ده هزار فالور داشته باشند. برای چنین کاربرانی سطح درآمد بسیار پایین است، اما پس از این مرحله می توانند خیلی سریع پیشرفت نمایند. وقتی به 30 هزار فالور رسیدید، برای پست مربوط به مد یا زیبایی، ممکن است بتوانید تا حدود هزار دلار درآمد داشته باشید.

روحان میدها، مدیر اجرایی آژانس تأثیر گذاران اجتماعی PMYB اضافه می نماید که میکرو اینفلوئنسر ها (افرادی با فالور های کمتر) ممکن است محصولات رایگان دریافت نمایند، در حالی که ماکرو اینفلوئنسر ها (افرادی با فالور های بیشتر) ممکن است مبلغ شش رقمی هم دریافت نمایند.

ارتباط مداوم و پایدار میان برند های تجاری و اینفلوئنسرها، برای هر دو طرف، بسیار مفید تر از تک پست ها در شبکه های اجتماعی است. تحقیقات نشان داده تک پست ها نتایج قابل توجهی ندارند بهترین نتایج زمانی حاصل می گردد که اینفلوئنسر ها در بازهٔ زمانی طولانی تری نام های تجاری را مطرح نمایند.

منبع: vogue

منبع: برترین ها

به "صدف بیوتی؛ برترین اینفلوئنسر زیبایی در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدف بیوتی؛ برترین اینفلوئنسر زیبایی در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید