صرفه جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، با برطرف محدودیتهای کرونایی افراد بیشترین به رزرو آنلاین سفر و هتلها می پردازند که برای کسب و کار تبلیغات گوگل بسیار عالی است و همزمان کارمندان گوگل از خانه کار می نمایند و با پول این شرکت به سفر نمی فرایند و این موضوع نیز برای کسب و کار گوگل خوب است.

صرفه جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری

شرکت آلفابت که شرکت مادر گوگل است، در سه ماهه نخست سال میلادی جاری در هزینه های مربوط به تبلیغات، سفر و سرگرمی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 268 میلیون دلار صرفه جویی کرد که عمدتا نتیجه کووید 19 بود.

بر مبنای سالانه این میزان صرفه جویی بیش از یک میلیارد دلار خواهد بود. در واقع آلفابت در گزارش سالانه ای که اوایل سال جاری منتشر کرد، بیان کرد هزینه های تبلیغات و کمپینها به میزان 1.4 میلیارد دلار در سال 2020 کاهش پیدا کرد زیرا این شرکت هزینه ها را کاهش داد و کمپینها را متوقف یا مجددا برنامه ریزی کرد و به دلیل پاندمی، برگزاری بعضی از رویدادها را به شکل دیجیتالی تغییر داد. هزینه های سفر و سرگرمی به میزان 371 میلیون دلار کاهش پیدا کرد.

این صرفه جویی بسیاری از هزینه هایی که مربوط به استخدام هزاران کارمند بیشتر بود را جبران کرد و احتیاط بر اساس شرایط پاندمی به این شرکت اجازه داد با وجود افزایش 34 درصدی درآمد، هزینه های بازاریابی و اداری خود را در سه ماهه نخست ثابت نگه دارد.

گوگل برای مزایایی مانند میزهای ماساژ، غذاهای تهیه شده و سرگرمیهای شرکتی معروف است که الهام بخش عمده فرهنگ کار سیلیکون ولی شده است اما بیشتر کارکنان گوگل از مارس سال 2020 به صورت دورکاری و بدون دسترسی به این مزایا کار نموده اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، با این حال گوگل میخواهد اواخر سال جاری کارمندانش را به دفتر بازگرداند. روث پورات، مدیر اقتصادی این شرکت به سرمایه گذاران بیان کرد گوگل در حال برنامه ریزی یک مدل هیبریدی است و میخواهد کارکنانش را در فضایی قرار دهد که فشردگی کمتری نسبت به گذشته دارد. پورات همچنین گفت: گوگل به سرمایه گذاری در مستغلات در سراسر دنیا ادامه خواهد داد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "صرفه جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید