ضرورت ترسیم نقشه راه آینده آب و حفظ منابع آبی برای آیندگان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم با هم افزایی ها زیاد، مسائل و مسائل آبی در فضای فعلی حل گردد تا بتوانیم نقشه راه آینده آب را ترسیم و منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم.

ضرورت ترسیم نقشه راه آینده آب و حفظ منابع آبی برای آیندگان

محمد فرشکاران در مراسم اختتامیه کانون ارزشیابی مدیران حرفه ای شرکت آب منطقه ای، اظهار کرد: نیروی انسانی بویژه در حوزه هایی مثل آب که تخصص های ویژه ای را می طلبد، محور اساسی سازمان ها به شمار می رود.

وی اضافه نمود: آب موضوعی حیاتی است که تا کامل از دست نرود، قدرش شناخته نمی گردد؛ این در حالیست که بحران آب تحت تاثیر بحران های دیگر هم قرار می گیرد و فروکش نمی کند؛ بنابراین نمی توان از کنار مسئله آب بی تفاوت گذشت.

فرشکاران توضیح داد: کشورهای همسایه روی موضوع آب بسیار حساس شده و در این ارتباط کاملا به صورت استراتژیک کار می نمایند، ما هم باید در حوزه مدیریت آب و دانش افزایی سرمایه گذاری کنیم.

در ادامه این جلسه، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما امانتدار آب هستیم و باید منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم، گفت: شرکت وظایف سنگینی را در تامین آب صنعت، شرب و کشاورزی و در نهایت تحویل آب پایدار به عهده دارد.

یوسف غفارزاده شرح داد: از آب موجود باید به نحو احسن استفاده کنیم که تحقق این مهم نیازمند انسان های توانمند و مدیران مطلع است.

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی؛ وی با اشاره به دریافت جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34000 اعلام نمود: برای بار دوم بود که ارزشیابی مدیران شرکت رخ داد و اعتقاد داریم این ارزیابی ها در ارتقاء سطح ارائه خدمات و توسعه شایستگی بر اساس مصداق های علمی و فنی موثر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ضرورت ترسیم نقشه راه آینده آب و حفظ منابع آبی برای آیندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ترسیم نقشه راه آینده آب و حفظ منابع آبی برای آیندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید