عملکرد دروازه بان جدید استقلال و سه کلین شیت در چهار بازی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رشید مظاهری یکی از خریدهای جنجالی آبی پوشان در فصل جاری بود که بعد از پشت سر گذاشتن یک دعوای حقوقی سنگین با باشگاه تراکتور تبریز جواز حضور در تیم استقلال را یافت و از هفته سوم در ترکیب این تیم نهاده شد.

عملکرد دروازه بان جدید استقلال و سه کلین شیت در چهار بازی

مظاهری در 4 بازی متوالی برای آبی پوشان به میدان رفت که تنها یک بار دروازه اش باز شده و 3 بار هم پیروز به ثبت کلین شیت شده است که این آماری قابل توجه برای او به حساب می آید و ممکن است باعث شود تا فعلاً جای ثابت خود را در ترکیب ثابت این تیم را حفظ کند.

مظاهری اولین بار در هفته سوم مقابل ماشین سازی درون دروازه آبی پوشان نهاده شد و در شب آرامی که تیمش به راحتی پیروزی یک بر صفر به دست آورد اولین کلین شیت خود را در نخستین بازی اش با پیراهن استقلال ثبت کرد. با اینکه دروازه استقلال در آن بازی خیلی کم با خطر روبرو شد، اما مظاهری در دقایق سرانجامی بازی با یک سوپر واکنش دروازه اش را بسته نگه داشت و باعث پیروزی آبی پوشان شد.

وی برای دومین بار مقابل پیکان درون دروازه نهاده شد که آن بازی هم با نتیجه مساوی بدون گل به سرانجام رسید و مظاهری مقابل پیکان هم یکی دو بار واکنش های خوبی از خود نشان داد.

سومین حضور مظاهری درون دروازه آبی پوشان به بازی مقابل صنعت نفت و تساوی یک - یک دو تیم باز می شود تا دروازه او بعد از 262 دقیقه باز شود که این اولین و آخرین گلی است که مظاهری تا به امروز دریافت نموده است. وی در این بازی هم یکی دو واکنش خیلی خوب از خود نشان داد.

اوج هنر مظاهری اما به شبی باز می شود که آبی پوشان در مشهد مقابل میزبان خود با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده و به صدر جدول صعود کردند. با اینکه در این بازی دو بار هم توپ به دیرک دروازه آبی پوشان برخورد کرد، اما مظاهری هم بارها با واکنش های خیلی خوب خودش مانع از باز شدن دروازه شد تا این بهترین نمایش او در 4 باری باشد که برای آبی پوشان به میدان رفته است.

مظاهری با 4 بازی، یک گل خورده و 3 کلین شیت آمار خوبی در استقلال به جای گذاشته و با این عملکرد بعید است در بازی های پیش رو جای خود را در ترکیب اصلی از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عملکرد دروازه بان جدید استقلال و سه کلین شیت در چهار بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد دروازه بان جدید استقلال و سه کلین شیت در چهار بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید