فائقی: امیدوارم شاهد مهندسی شدن انتخابات فدراسیون والیبال نباشیم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، معاون سابق سازمان تربیت بدنی ابراز امیدواری کرد که تعویق زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال منجر به مهندسی شدن نشود.

فائقی: امیدوارم شاهد مهندسی شدن انتخابات فدراسیون والیبال نباشیم

سعید فائقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها، درباره شرایط فدراسیون والیبال و به تعویق افتادن زمان ثبت نام نامزدهای ریاست این فدراسیون گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که سرپرست فدراسیون طی ماه های اخیر پیروز عمل نموده و ما هم در جوانان و هم در بزرگسالان به نتایج خوبی دست پیدا کردیم، اما باید بگویم که برگزاری انتخابات هم مثل دیگر امور فدراسیون است و باید در اسرع وقت انجام گردد.

وی با اشاره به صحبت های داورزنی معاون وزیر ورزش درخصوص علت تعویق زمان ثبت نام به دلیل در پیش بودن مسابقات انتخابی المپیک و همچنین قهرمانی نوجوانان جهان گفت: شرایط در ورزش همواره حساس است و فدراسیون ها تقویم شلوغی دارند. تقویم یک فدراسیون از مسابقات جهانی، آسیایی، باشگاهی، المپیک پر شده است و حساسیت همواره وجود دارد. در جهان به شکلی مدیریت می گردد که انتخابات هر چهار سال یکبار و بعد از المپیک برگزار گردد تا عصاره و کوشش هر فدراسیون در المپیک ها به ثمر بنشیند.

معاون سابق سازمان تربیت بدنی ادامه داد: نمی دانم چرا در ایران نمی توانیم یک انتخابات را به صورت ساده برگزار کنیم. اینکه زمان ثبت نام و به دنبال آن موقع برگزاری انتخابات به تعویق افتاده، کار خوبی نیست و امیدوارم استدلال هایی که مسئولان مربوطه در این باره داشته اند، درست باشد و شاهد مهندسی شدن انتخابات نباشیم.

فائقی بیان کرد: حالا که شرایط انتخابات تغییر پیدا نموده، شایعاتی هم به وجود می آید که نکند قرار است مهندسی صورت بگیرد؟ بنابراین باید منتظر زمان بمانیم تا ببینیم واقعاً چنین است یا دلایل وزارت ورزش برای تعویق درست بوده است. به هر حال نباید کاری کنیم که چنین اتفاقی رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فائقی: امیدوارم شاهد مهندسی شدن انتخابات فدراسیون والیبال نباشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائقی: امیدوارم شاهد مهندسی شدن انتخابات فدراسیون والیبال نباشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید