ابراز امیدواری وزیر ورزش به ادامه موفقیت های هندبال در جهت جهانی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در ملاقات با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی ویژه از حمایت های حداکثری شخص وزیر از هندبال ایران گفت: حمایت ها و پشتیبانی ویژه وزیر ورزش و جوانان نسبت به رشته هندبال سبب دلگرمی هرچه بیشتر اعضای خانواده هندبال کشور شده و این توجه جای قدردانی و تشکر فراوان دارد.

ابراز امیدواری وزیر ورزش به ادامه موفقیت های هندبال در جهت جهانی

پاکدل در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون هندبال در سال 1400، خاطر نشان کرد: تمام کوشش ما در هندبال کشور رسیدن به پیروزیت و سربلندی ایران عزیز است. در یک سال اخیر پیروز به کسب سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا به وسیله تیم های ملی هندبال بانوان و مردان شدیم که اتفاقی کم نظیر در عرصه ورزش کشور به شمار می آید.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به کسب سهمیه ارزشمند مسابقات قهرمانی دنیا به وسیله تیم ملی مردان در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: با یک برنامه ریزی خوب و تدارک مناسب تیم ملی هندبال ایران راهی رقابت های قهرمانی آسیا شد و در نهایت سهمیه ارزشمند رقابت های قهرمانی دنیا را کسب کرد. این یک پیروزیت بزرگ است که بر توسعه هندبال ایران در سال های آینده تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: در فدراسیون هندبال نگاه ویژه ای نسبت به بانوان داریم و تمام توان خود را برای پیروزیت تیم های ملی بانوان در رده های سنی مختلف معطوف کرده ایم . امروز بسیار خوشحالیم که با عنایت دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک و سرکار خانم دکتر کاظمی پور معاونت محترم توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا ستاد بازی های کشورهای اسلامی دیدگاه حمایتی نسبت به هندبال بانوان وجود دارد و علاوه بر تیم آقایان، شاهد حضور تیم ملی بانوان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هستیم.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره جهش هندبال بانوان در مدت زمان اخیر، گفت: کسب سهمیه مسابقات قهرمانی دنیا به وسیله تیم ملی هندبال بانوان آن هم برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور نقطه عطفی در هندبال بانوان و حتی ورزش بانوان ایران بود و بواسطه این حضور دریچه های پیشرفت بزرگی در هندبال بانوان ایران گشوده خواهد داد. مطمئن باشید این جهت پیروزیت همچنان دنبال خواهد شد و شاهد درخشش بانوان هندبال ایران در میادین مختلف بین المللی خواهیم بود.

بعلاوه در این نشست سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک مجدد برای پیروزیت های اخیر هندبال ایران، اظهار داشت: صعود تیم های ملی هندبال مردان و زنان ایران به رقابت های قهرمانی دنیا یک اتفاق مهم در عرصه رشته هندبال و البته ورزش کشور به شمار می رود که برای رسیدن به آن زحمات زیادی کشیده شده و این نشان دهنده برنامه ریزی خوب فدراسیون هندبال است.

وزیر ورزش و جوانان بعلاوه با دفاع از هندبال بانوان ایران، توضیح داد: همیشه از ورزش بانوان حمایت کرده ایم و در این میان نسبت به حضور تیم ملی هندبال بانوان در میادین مهم تاکید داشته ام. پس از کسب سهمیه مهم رقابت های قهرمانی دنیا به وسیله هندبال بانوان ایران و اثبات شایستگی بانوان هندبالیست، حالا تیم ملی هندبال بانوان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز حاضر خواهند بود.

سجادی در سرانجام اظهار داشت: امیدوارم جهت پیروزیت های هندبال ایران همچنان تداوم داشته باشد و شاهد رسیدن به قله های پیروزیت و ترقی به وسیله مردان و زنان هندبال ایران باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ابراز امیدواری وزیر ورزش به ادامه موفقیت های هندبال در جهت جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری وزیر ورزش به ادامه موفقیت های هندبال در جهت جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید