فکری: بازیکنان نفت اسم ندارند اما توانمندند ، ایرانی ها در آسیا خوب کار نموده اند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یکی از دلایلی که به مسجدسلیمان آمدم، حضور بازیکنان توانمند در نفت بود که شاید اسم نداشته باشند اما توانمند و با انگیزه هستند.

فکری: بازیکنان نفت اسم ندارند اما توانمندند ، ایرانی ها در آسیا خوب کار نموده اند

محمود فکری در گفت و گو با وبلاگ توسعه دهنده ها، درباره آخرین شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: پس از کسب یک امتیاز خوب از بازی با سپاهان که بازیکنانم با انگیزه و پرکوشش نشان دادند، اکنون نیز تمام تیم با انگیزه کار می نماید و بازیکنان خیلی دوست دارند در بازی های باقی مانده امتیازات بهتری را به دست آورند. در حال اجرا تمرینات خیلی خوبی هستیم و برای بازی با مس رفسنجان آماده می شویم.

وی اضافه نمود: امیدوارم شاگردانم برای بازی با مس در یک شرایط بسیار خوب باشند و بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز را به دست آوریم. می دانیم بازی سختی مقابل تیم قدرتمند و با صندلی خوبِ مس رفسنجان داریم اما امیدواریم که برد را ازآن خودمان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درخصوص دخیل نبودن در بستن تیم و انتظار بالای مردم مسجدسلیمان از او برای تحول در این تیم باتوجه به همکاری خوب گذشته نیز گفت: من تمام کوششم را می کنم تا تیمم هم بازی های خوبی ارائه دهد و هم امتیازات لازم را به دست آورد. ضمن این که با توجه به شرایطی که تیم دارد ما از بازی های باقی مانده در وهله اول به فکر حداقل امتیاز هر مسابقه و نباختن هستیم و در کنار آن نیز نگاهی به پیروزی داریم. امیدوارم به صورتی کار کنیم تا به نقطه امن برسیم و خیال مان از ماندن در لیگ برتر راحت گردد و هدف مان هم در وهله اول رسیدن به نقطه امن است.

وی تاکید نمود: امیدواریم با یاری مسئولان شهری و استانی در بحث پشتیبانی و پرداخت حق و حقوق بازیکنان و روحیه ای که از این طریق به تیم تزریق می گردد، بازیکنانم نیز تمام کوشش خود را نمایند تا بتوانیم نتایج خوبی را در ادامه راستا رقم بزنیم و نفت را به صندلی های بهتری برسانیم.

فکری درباره این که بعضی باتوجه به تغییرات مکرر در راس کادرفنی، نفت را از گزینه های سقوط می دانستند، گفت: من به جز توانایی هایی که در خودم برای یاری به نفت می دیدم، دیدم که نفت مسجدسلیمان بازیکنان بسیار خوبی دارد که می توانند در رقم خوردن نتایج خوب یاری نمایند. البته خیلی از نفرات ما جوان هستند اما پتانسیل شان هم برای بهتر شدن و هم این که بتوانند خود را به تیم های دیگر معرفی نمایند، بالا است. یکی از دلایلی که به مسجدسلیمان آمدم، حضور بازیکنان توانمند در نفت بود که شاید اسم نداشته باشند اما توانمند و با انگیزه هستند.

وی درباره عملکرد تیم های استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نیز مطرح کرد: چهار تیم ایرانی بازی های خوبی را تا این جا ارائه داده اند و خوب کار نموده اند و امیدواریم که روندشان به همین صورت ادامه داشته باشد. همچنین با توجه به این که مسابقات هر سه روز یک بار است، کار خیلی سخت است اما امیدوارم با برنامه ریزی های درست بتوانند به مرحله بعد صعود نمایند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در سرانجام نیز خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: آقای حیدری همواره همکاری خوبی با تیم های نفتی خوزستان داشته و همواره یاری به این تیم ها از دغدغه های او بوده است که امیدوارم این بار نیز به موقع به نفت مسجدسلیمان یاری کند و با رساندن پول به باشگاه، باعث گردد تا تیم در شرایط بهتری قرار بگیرد. امیدوارم یاری او و دیگر مسئولان استانی منجر به این گردد که هم نمایندگان فعلی خوزستان در لیگ برتر حفظ شوند و هم این که تیم استقلال خوزستان مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فکری: بازیکنان نفت اسم ندارند اما توانمندند ، ایرانی ها در آسیا خوب کار نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: بازیکنان نفت اسم ندارند اما توانمندند ، ایرانی ها در آسیا خوب کار نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید