لباس مناسب سفر به روسیه را در فصل تابستان چگونه انتخاب کنیم؟

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، در سفر به روسیه به عادت ذهنی خود درباره فصل تابستان اعتماد نکنید

لباس مناسب سفر به روسیه را در فصل تابستان چگونه انتخاب کنیم؟

روسیه که سال جاری تابستانی با طعم جام جهانی دارد، میزبان جهانگرد های زیادی از سراسر جهان است. از اواخر خرداد تا اوایل شهریور تابستان مهمان شهرهای روسیه هم می گردد. اما اجازه بدهید بگوییم اگر چه دمای هوا در تابستان مسکو و سن پترزبورگ گاهی به 30 درجه سانتی گراد می رسد، بسته به زمان سفرتان، شاید بهتر باشد که برای صبح ها لباس گرم بردارید. از قلم نیاندازید که لباس مناسب سفر به روسیه برای گشت زدن های شبانه هم باید کمی گرم باشد.

در سفر به جام جهانی روسیه ، لباس های راحت و آزاد انتخاب کنید

اگر خانم ها می خواهند به کلیساهای ارتدوکس سری بزنند و به تماشای این بناهای باشکوه بنشینند، یک شال یا روسری همراه داشته باشند. اگر حساس باشید این شال یا روسری می تواند در برابر خنکی هوا هم شما را کمی گرم تر نگه دارد. در بعضی از کلیساهای ارتدکس (مانند کلیسای جامع مسیح نجات دهنده مسکو)، مردان هم مجاز نیستند که با شلوارک وارد شوند.

برای سفر تابستانی به روسیه، به ویژه اگر برای جام جهانی باشد و بخواهید حسابی بالا و پایین بپرید، سعی کنید لباس هایتان کمی راحت و آزاد باشند.

لباس مناسب سفر به روسیه در روزهای جام جهانی

با خودتان دو جفت کفش کتانی ببرید

سفر به روسیه با پیاده روی زیادی همراه است، پس سعی کنید چند جفت کفش راحتی هم همراهتان باشد که در گشت و گذارهای روسی خود و در تکاپوی جام جهاین، راحت باشید. کفش های کتانی انتخاب های مناسبی هستند. می توانید یه روز کامل را با کفش های کتانی نرم بگذرانید. حتما بیش تر از یک جفت کفش همراهتان باشد. برای پیاده روی و گشت زدن از جنس جام جهانی ، کفش های نرم و راحت حتما باید در میان لباس مناسب سفر به روسیه باشد. اگر دو جفت کفش همراهتان باشد می توانید قبل از آن که یکی از کفش ها غیرقابل استفاده شوند، آن ها را مدام با هم عوض کنید.

گاهی باران های ناگهانی و تابستانی، شهرهای روسیه را غافل گیر می نماید

برای باران های ناگهانی، حتما یک چتر کوچک همراهتان باشد. گاهی باران های ناگهانی و تابستانی، شهرهای روسیه را غافل گیر می نماید و می تواند برایتان دردسر درست کند. عینک آفتابی و یک کیف پارچه ای سبک هم با خودتان ببرید. وسایل لازم و دوربین تان را در این کیف سبک حمل کنید و نزدیک به خودتان نگه دارید. کرم ضدآفتاب را از قلم نیاندازید چون همان قدر که باران می تواند شما را غافل گیر کند، آفتاب های تابستانی روسیه هم می تواند آزاردهنده باشد. یک ژاکت سبک هم با خودتان ببرید چون برای خنکی ناگهانی هوا می تواند یاری تان کند.

تفاوت بین مسکو و سن پترزبورگ

یک نکته مهم آن است که میانِ مسکو و سن پترزبورگ تفاوت وجود دارد. برای سفر به مسکو یک ژاکت سبک برای سفر تابستانه کافی است. مسکو در تابستان می تواند بسیار گرم باشد. اما داستان سن پترزبورگ فرق دارد. این شهر بسیار مرطوب و به فنلاند نزدیک است. بنابراین میانگین دمای هوا در آن در طول روز بین 15 تا 20 درجه است. سعی کنید یک کاپشن سبک در این شهر همراهتان باشد.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "لباس مناسب سفر به روسیه را در فصل تابستان چگونه انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس مناسب سفر به روسیه را در فصل تابستان چگونه انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید