محبی: همه کشتی گیران سرباز ایران هستند، در خصوص حضور در تورنمنت ها مطیع تصمیم کادرفنی هستم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد آسیا گفت: برای من فرقی نمی کند کجا کشتی بگیرم، هر جا که کادرفنی بگوید در همان مسابقه کشتی خواهم گرفت.

محبی: همه کشتی گیران سرباز ایران هستند، در خصوص حضور در تورنمنت ها مطیع تصمیم کادرفنی هستم

یدالله محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها با اشاره به اینکه در مورد حضورش در تورنمنت های بین المللی کادرفنی تیم ملی تصمیم گیری خواهند کرد، گفت: من و تمام کشتی گیران سرباز ایران هستیم و این کادرفنی تیم ملی است که در مورد حضور در مسابقات بین المللی تصمیم می گیرد. هر جا آنها بگویند قطعا مطیع تصمیم آنها خواهم بود.

وی ادامه داد: در لیست ابتدایی که در مورد جام ساساری ایتالیا عنوان شده بود نام من هم قرار داشت، اما ظاهرا مربیان تیم ملی تصمیم گرفته اند که من در جام یاشاردوغو روی تشک بروم. برای من فرقی نمی کند کجا کشتی بگیرم. هر جا که کادرفنی بگوید در همان مسابقه کشتی خواهم گرفت.

عضو تیم ملی در مسابقات جهانی 2017 پاریس در مورد اردوی ترکمنستان تاکید نمود: فضای خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم بود. تمرینات خوبی انجام دادیم و این اردوی مشترک با نشاط برای همه بچه ها خوب بود.

محبی همچنین در مورد وضعیت خودش گفت: در ماه های اخیر در مسابقات قهرمان کشوری و جام تختی کشتی گرفتم و اول شدم. در لیگ جهانی هم کارم بدون باخت تمام شد و در آسیایی طلا گرفتم. خوشبختانه وضعیت خوبی دارم. بعد از آسیایی ریکاوری کردم و هر جا که کادرفنی تصمیم بگیرد کشتی خواهم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محبی: همه کشتی گیران سرباز ایران هستند، در خصوص حضور در تورنمنت ها مطیع تصمیم کادرفنی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: همه کشتی گیران سرباز ایران هستند، در خصوص حضور در تورنمنت ها مطیع تصمیم کادرفنی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید