معرفی 11 رستوان و کافه عالی در شهر وان ترکیه

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، اگر تصمیم گرفته اید سفر کنید و به دنبال شهری در ترکیه هستید که نزدیک مرزهای ایران باشد، شهر وان بهترین و شگفت انگیزترین انتخاب برایتان خواهد بود. اگرچه کشور ترکیه شهرهای جذاب و منحصر به فرد زیادی را در دل خود میزبانی می کند، اما شهر وان در طول سال های اخیر محبوبیت زیادی بین ایرانی ها پیدا کرده است.

معرفی 11 رستوان و کافه عالی در شهر وان ترکیه

اگر نگران غذای خود به هنگام سفر هستید، باید بگوییم که هیچ جای ترکیه به اندازه وان تنوع غذایی ندارد. کافی است سری به رستوران ها و هتل های این شهر بزنید و با غذاهای متنوع و لذیذی که در آن ها سرو می گردد هیجان زده شوید. در این مقاله قصد داریم بهترین رستوران هایی که در وان ترکیه مشغول فعالیت هستند را بررسی کنیم. پس همراه ما باشید.

برای سفر به وان و تجربه خوش طعم ترین غذاهای ترکی، تور وان وبلاگ توسعه دهنده ها را در هر ساعت از شبانه روز آنلاین رزرو کنید و از سفر خود به این شهر زیبا لذت ببرید.

1-رستوران Akdamar

برای افرادی که عاشق غذاهای دریایی هستند این رستوران یک مکان جذاب خواهد بود. چیزی که رستوران Akdamar را از سایر رستوران های مشابه متمایز می کند طبخ غذاهای دریایی با ماهی های تازه ای است که از دریاچه وان صید می شوند. این غذاها به بهترین شکل ممکن طبخ می شوند و طعم بی نظیری دارند. در کنار غذاهای دریایی، سایر غذاهای ترکی نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد.

2-کافه کمپانی

اگر به دنبال قهوه و دسرهای خوش طعم ترکی می شد کافه کمپانی را در شهر وان به خاطر بسپارید. این کافه بهترین قهوه ها و دسرها را در اختیارتان قرار می دهد و کیک های آن طعم بی نظیری دارد. در کنار دکوراسیون جذابی که این کافه دارد بنشینید و از طعم منحصر به فرد موادی که برایتان سرو می گردد لذت ببرید.

با خرید آنلاین پرواز وان وبلاگ توسعه دهنده ها به آسانی و تنها با چند کلیک سفر خود را به این شهر زیبا و تاریخی آغاز کنید. علاوه بر بلیط هواپیما، امکان خرید آنلاین بلیط قطار وان نیز برای شما فراهم شده است و با سفر ریلی به این شهر می توانید از مناظر طبیعی کوهپایه های ترکیه نیز لذت ببرید.

3-رستوران الیت

غذاهای مختلفی در شهر وان سرو می شوند و هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند. زمانی که به این شهر سفر می کنید، سری به رستوران الیت بزنید و طعم غذاهای بین المللی و محلی که در آن سرو می گردد را بچشید.

مطمئن باشید که بهترین و خوشمزه ترین غذاها را در این رستوران پیدا خواهید کرد. یادتان باشد در کنار غذاهای خوشمزه قرار است با دکوراسیون بی نظیری هم رو به رو شوید و از فضای آرامی که برایتان تدارک دیده شده است نهایت استفاده را ببرید.

4-رستوران کروانسارای

برای افرادی که به دنبال یک محیط آرام و دور از شلوغی هستند، رستوران کروانسارای در شهر وان می تواند خاطرات خوبی رقم بزند. این رستوران به همراه ظروف مسی و غذاهای محلی که در آن ها سرو می کند مشهور شده است. کباب یکی از محبوب ترین غذاهایی است که در این رستوران طبخ می گردد و طعم بی نظیری هم دارد.

وبلاگ توسعه دهنده ها با ارائه لیست کامل از بهترین هتل های شهر وان در هر بازه زمانی امکان رزرو ارزان ترین هتل وان را برای شما فراهم کرده است. با جست و جو میان هتل ها و مقایسه آن ها بهترین گزینه را بررای اقامت خود در شهر وان انتخاب کنید.

5-رستوران کبابستان

هیچ چیز بهتر از این نیست که در یک محله آرام بنشینید و غذاهای محلی خوشمزه ای را نوش جان کنید. رستوران کبابستان در محله ای بومی واقع شده و بازدید از آن می تواند شما را بیشتر از قبل با آداب و رسوم مردم وان آشنا کند.

6-رستوران عایشه

یکی دیگر از رستوران های محبوبی که در شهر وان فعالیت می کند رستوران عایشه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این رستوران توسط گروهی از زنان محلی اداره می گردد و غذاهای متنوع ترکی و کردی در آن سرو می گردد. برای اینکه بتوانید یک وعده غذایی کامل در این رستوران بخورید باید هزینه 10 الی 12 لیر را بپردازید.

7-رستوران تامارا

رستوران تامارا در هتل تامارا واقع شده است و محیطی جذاب و دلنشین را در اختیار مسافران و گردشگران خود قرار می دهد. یکی از نکات جالبی که درباره این رستوران وجود دارد تعبیه کوره های مخصوص بر روی هر میز است. زمانی که به این رستوران سر می زنید می توانید در کنار خانواده تان بنشینید و غذایتان را در داخل این کوره ها بگذارید تا بپزد.

8-رستوران حاجیوقلو کبابجیسی

کباب یکی از غذاهای محبوب و البته مشهور ترکی هاست و در شهر وان نیز کباب های خوشمزه زیادی طبخ می گردد. اگر دلتان برای یک کباب خوش طعم لک زده است، بهتر است سری به رستوران حاجیوقلو کبابجیسی بزنید و از کباب هایی که با گوشت تازه و ادویه های مختلف تهیه شده اند لذت ببرید.

9-رستوران تپه اجاق باشی

زمانی که به رستوران تپه اجاق باشی سر می زنید منوی متنوع آن شگفت زده تان می کند. کباب های خوشمزه ترکی، غذاهایی که گریل شده اند و غذاهای بومی که به بهترین شکل ممکن طبخ می شوند در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرند.

10-رستوران مارتی

رستوران مارتی که در کنار دریاچه وان قرار گرفته است چشم انداز زیبایی به دریا و اسکله دارد و دکوراسیون جذاب آن نظر هر مسافری را به سمت خود جذب می کند. در این رستوران زیبا می توانید انواع مختلفی از غذاهای ایتالیایی را امتحان کنید و سایر غذاهای ترکی را نیز بچشید.

11-رستوران Erkoc Cag Kebap

این رستوران یکی از تمیزترین رستوران هایی است که می توانید در شهر وان پیدا کنید. افرادی که در رستوران Erkoc Cag Kebap کار می کنند همه نکات بهداشتی را مدنظر قرار می دهند و تلاش می کنند بهترین و خوشمزه ترین غذاهای محلی را در اختیارتان بگذارند.

ترکیهشکم گردیوان

منبع: الی گشت

به "معرفی 11 رستوان و کافه عالی در شهر وان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 11 رستوان و کافه عالی در شهر وان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید