مورینیو: مقابل اورتون تنبل بودیم، خوشحالم که بعد از بازی هیچ دوربینی به رختکن مان نیامد!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام باخت خانگی شاگردانش مقابل اورتون را به عواملی همچون تنبلی، ناآمادگی جسمانی و ذهنیت نادرست نسبت داد.

مورینیو: مقابل اورتون تنبل بودیم، خوشحالم که بعد از بازی هیچ دوربینی به رختکن مان نیامد!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، ژوزه مورینیو پس از باخت خانگی یک بر صفر شاگردانش مقابل اورتون در هفته نخست لیگ برتر انگلیس، برخی از بازیکنانش را به کم کاری و نداشتن رویکرد مناسب متهم کرد و گفت: اتفاقی که بعد از گل حریف رخ داد، این بود که حریف موقعیت های گلزنی بیشتری داشت و این هم نتیجه دریافت همان گل و روی فرم نبودن برخی از بازیکنان ما بود. تا پیش از دریافت گل ما بازی خوبی ارائه می کردیم. دو موقعیت باورنکردنی برای گلزنی داشتیم که هر دوی آنها را جردن پیکفورد با واکنش های خوبش مهار کرد. ما گل نزدیم و به همین دلیل بازی باز ماند. در نیمه دوم یک گل تفاوت دو تیم در نتیجه بازی بود. مقابل تیم هایی مانند اورتون، اگر به حریف اجازه دهید از خط دفاعی بازیسازی کند، با بازیکنان بسیار خوبی که در این تیم هستند، خیلی راحت می توانند خودشان را به دروازه شما برسانند. اگر این تیم ها را پرس نکنید مثل این است که به آنها مهمات داده باشید.

مورینیو ادامه داد: تیم ما در پرس حریف تنبل بود. این هم نتیجه ناآماده بودن بازیکنان و یک اردوی پیش فصل بد است. برخی از بازیکنان من حتی در اردوی پیش فصل هم حضور نداشتند. برخی دیگر از آنها هم از نظر روانی آماده این بازی نبودند. من نمی خواهم خیلی درباره این موضوع صحبت کنم، چون از این بابت خیلی مطمئن نیستم. به هرحال برای حریف بازیسازی از خط دفاع تا حمله خیلی آسان بود.

آقای خاص داوران را هم در شکست تیمش مقصر دانست و گفت: با حضور شش داور و VAR به ثمر رساندن گلی مانند آنچه که اورتون زد نباید امکان پذیر باشد. اینکه تعیین کنی یک ضربه آزاد از سر جایش زده شود یا پنج شش متر جلوتر خیلی فرق می کند.

مورینیو در ادامه به مستندی که اخیراً درباره تیم فوتبال تاتنهام ساخته شده است و او در آن نقش پررنگی ایفا می کند، اشاره داشت. در آن مستند لحظاتی از صحبت های درون تیمی مورینیو با بازیکنانش در رختکن به تصویر کشیده می شود. مورینیو با اشاره به آن مستند اعتراف کرد مسرور است که پس از باخت خانگی مقابل اورتون دوربینی به رختکن تاتنهام نمی رود تا از رفتار و واکنش های او در آنجا فیلم بگیرد.

او گفت: من از تیمم ناراحت هستم. چیزی را هم که باید به آنها بگویم در رختکن خواهم گفت. به همین دلیل مسرورم که دیگر مستندی در کار نیست، چون حرف هایی که به بازیکنانم می زنم بین خودمان می ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مورینیو: مقابل اورتون تنبل بودیم، خوشحالم که بعد از بازی هیچ دوربینی به رختکن مان نیامد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: مقابل اورتون تنبل بودیم، خوشحالم که بعد از بازی هیچ دوربینی به رختکن مان نیامد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید