تمدید قرارداد دخه آ در گرو آینده مورینیو در منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، داوید دخه آ، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد برای تمدید قراردادش نیم نگاهی به وضعیت آینده ژوزه مورینیو در این تیم دارد.

تمدید قرارداد دخه آ در گرو آینده مورینیو در منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها ، در حالی که رسانه های مختلف انگلیسی خبر داده اند باشگاه منچستریونایتد بند تمدید قرارداد یک ساله داوید دخه آ را فعال نموده است، نشریه انگلیسی میرر مدعی شد این دروازه بان اسپانیایی تا زمانی که آینده ژوزه مورینیو در منچستریونایتد معین نشود، تمایلی به تمدید قراردادش با شیاطین سرخ ندارد.

دخه آ 28 ساله که هفت سال از پیوستنش از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد می گذرد، از بودن در این تیم خوشحال است، اما می خواهد بداند این باشگاه انگلیسی در ادامه چه مسیری را در پیش خواهد گرفت و اینکه آیا می تواند با ژوزه مورینیو به عناوین قهرمانی برسد یا خیر!

پس از جدایی سرالکس فرگوسن، منچستریونایتد نتوانسته به روزهای خوبش بازگردد. شیاطین سرخ فصل گذشته از کسب جام بازماندند و این فصل هم اوضاع خوبی در رقابت های لیگ برتر انگلیس ندارند و در حالی در رده هفتم جدول رده بندی این رقابت ها هستند که با منچسترسیتی صدرنشین 14 امتیاز اختلاف دارند.

دخه آ به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و در صورتی که اقدام به تمدید قراردادش با منچستریونایتد کند، دستمزدی به اندازه الکسیس سانچس می خواهد. سانچس با 350 هزار پوند در هفته بیشترین دستمزد دریافتی در بین بازیکنان من یونایتد دارد.

ژوزه مورینیو پس از پیروزی یک بر صفر سه شنبه شب منچستریونایتد مقابل یانگ بویز سوئیس به تمجید از عملکرد داوید دخه آ پرداخت و از او به عنوان بهترین دروازه بان دنیا یاد کرد.

قرارداد فعلی دخه آ با منچستریونایتد در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد و منچستریونایتد با فعال کردن بند تمدید قرارداد، او را می تواند حداقل تا سال 2020 حفظ کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تمدید قرارداد دخه آ در گرو آینده مورینیو در منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرارداد دخه آ در گرو آینده مورینیو در منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید