مکرون خواهان آتش بس موقت اعتصاب کنندگان شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رئیس جمهور فرانسه خواهان آتش بس موقت اعتصاب کنندگان و تظاهرکنندگان در جشن های سال نو میلادی شد.

مکرون خواهان آتش بس موقت اعتصاب کنندگان شد

به گزارش، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور کشور آفریقایی ساحل عاج از اعتصاب نمایندگان و معترضان اصلاح نظام بازنشستگی خواست در جشن های سال نو میلادی آتش بس موقت اعلام نمایند.

این در حالی است که اعتصاب سراسری فرانسه در حالی شانزدهمین روز خود را سپری می نماید که رایزنی دولت این کشور با اتحادیه ها به بن بست رسیده و گزارش ها حاکی از برنامه ریزی برای ادامه اعتصاب در ماه ژانویه است.

مکرون در این نشست خبری اظهار داشت: من همه را به این روحیه مسئولیت پذیری فرا می خوانم؛ آتش بس به معنای پذیرش خواسته مقابل یا کنار گذاشتن خواسته خودمان نیست.

رئیس جمهور فرانسه گفت: خوب است بدانید که چگونه می توان برای احترام به زندگی خانواده ها به طور موقت در این روز های پایانی سال و جشن های سال نو دست از اعتصاب کشید و آتش بس موقت اظهار داشت.

: اتحادیه های کارگری فرانسه: آتش بسی در کار نیست

لوموند: مکرون در میانجی گری بین ایران و آمریکا بازنده شد

در آستانه سال جدید میلادی، بخش های مختلف فرانسه شاهد اختلال گسترده در حمل و نقل عمومی هستند و رایزنی دولت امانوئل مکرون با اتحادیه های کارگری بر سر اصلاح قانون بازنشستگی تا به امروز راه به جایی نبرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مکرون خواهان آتش بس موقت اعتصاب کنندگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکرون خواهان آتش بس موقت اعتصاب کنندگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید