پرداخت 9 میلیاردی تسهیلات دامدار کارت به دامداران بابلسری

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت: تا به امروز 9 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت به 28 دامدار بابلسری پرداخت شد .

پرداخت 9 میلیاردی تسهیلات دامدار کارت به دامداران بابلسری

به گزارش خبرنگاروبلاگ توسعه دهنده هادفترمازندران دربابلسر|، حمیدرضا رحمانی با اشاره به اجرای طرح دامدار کارت برای حمایت از دامداران و استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش و تامین خوراک دام، گفت: تا به امروز 151 دامدار بابلسری برای دریافت 47 میلیارد و 980 میلیون ریال تسهیلات به بانک معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر توضیح داد: پرداخت این تسهیلات در قالب دامدار کارت با سود 11 درصد انجام می گردد و دامداران تنها با داشتن هویت گذاری و پلاک کوبی دام ها، مشمول دریافت این کارت می شوند.

رحمانی اضافه نمود: دامداران برای بهره مندی از این تسهیلات باید در سامانه سیتا ثبت نام و تعداد دام های پلاک کوبی شده موجود خود را ثبت نمایند.

این مسوول اظهار کرد: با توجه به احتیاج مبرم دامداران روستایی این شهرستان به نقدینگی برای تأمین نهاده های دامی، تا به امروز 9 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت به 28 دامدار بابلسری پرداخت شد.

وی در سرانجام اظهار کرد: شهرستان بابلسر دارای 106 هزار و 700 راس دام سبک است که تا به امروز پلاک کوبی 45 هزار و 560 راس انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرداخت 9 میلیاردی تسهیلات دامدار کارت به دامداران بابلسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 9 میلیاردی تسهیلات دامدار کارت به دامداران بابلسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید