پیش بینی صندوق های پیشرفت و عدالت در هر استان نکته کلیدی لایحه بودجه 1401

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تهران (پانا) - وزیر کشور با اشاره به تشریح نکته کلیدی لایحه بودجه سال 1401 درباره ایجاد صندوق های پیشرفت و عدالت در هر استان در حضور نمایندگان کمیسیون امور داخلی کشور مجلس، گفت اگر این موضوع با همین روال در مجلس به تصویب برسد، نگاه جدیدی در حوزه حکمرانی در سطح استان ها رقم خواهد خورد.

پیش بینی صندوق های پیشرفت و عدالت در هر استان نکته کلیدی لایحه بودجه 1401

به گزارش خانه ملت، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست امروز (سه شنبه 7 دی ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست با نمایندگان پیرامون لایحه بودجه سال 1401 توضیحاتی ارائه شد به خصوص درباره نکته کلیدی که به وسیله دولت درباره ایجاد صندوق های پیشرفت و عدالت در هر استان پیش بینی شده و با اشاره به اهمیت آن، توضیحاتی ارائه شد. اگر این موضوع با همین روال در مجلس به تصویب برسد، امیدواریم نگاه تازهی در حوزه حکمرانی در سطح استان ها پیش بیاید.

بیان فوریت ها و ضرورت های بودجه ای شهرداری ها

وزیر کشور در ادامه اظهار کرد: بعلاوه درباره بعضی احتیاجهای فوری شهرداری ها به خصوص درباره ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس ها، تاکسی ها و موتورسیکلت ها و برقی کردن آنها بحث و گفت وگو کردیم. بحث مهم پسماندها و پیش بینی که در بودجه سال 1401 شده را نیز تشریح و ضرورت های آن را بیان کردیم.

معین سهمیه استانی برای برطرف محرومیت در بودجه 1401

وی اضافه نمود: در ادامه این نشست بعلاوه درباره حوزه محرومیت زدایی، نحوه توزیع منابع، اشتغال و لزوم توجه و معین سهمیه استانی که پیش بینی شده موضوعاتی را عنوان کردیم، امیدواریم در قانون بودجه مورد توجه به بحث محرومیت زدایی و اشتغال گردد.

وزیر کشور با بیان اینکه درباره اشتغال مرزنشینان و احتیاج عزیزیان مرزنشین نیز بحث و گفت وگو کردیم، گفت: انسداد مرزها و توجه به حوزه مرزها از موضوعات مورد تاکید نمایندگان بود که با توجه به پیشنهاداتی که در لایحه بودجه آمده، توضیحاتی را ارایه کردیم.

آنالیز مسائل مرتبط با تقسیمات کشوری در حضور نمایندگان

وحیدی یادآور شد: آنالیز موضوعات کلی دیگر از جمله مسائل مرتبط با تقسیمات کشوری و منطقه ها تازه ارتقاء یافته مورد بحث نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیش بینی صندوق های پیشرفت و عدالت در هر استان نکته کلیدی لایحه بودجه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی صندوق های پیشرفت و عدالت در هر استان نکته کلیدی لایحه بودجه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید