اخبار مجلس

رئیس جمهور چین خواستار آمادگی ارتش برای جنگ شد

رئیس جمهور چین در بازدیدی از مرکز فرماندهی ارتش خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد.

19 آبان 1401

خبر مهم رئیس اتاق اصناف درباره مالیات از تراکنش کارتخوان ها

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با پیشنهاد وزیر اقتصاد مقرر شد پیشنهاد کاهش مالیات از تراکنش های دستگاه کارتخوان واحد های صنفی به مجلس ارائه گردد.

28 تیر 1401

ارائه خدمات اینترنت به فهرست خدمات دفاتر پیشخوان افزوده می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از رگولاتوری، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت رگولاتوری در این باره گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پس از تدوین مقررات مربوط به نحوه نظارت و تعرفه ارائه خدمات اینترنتی و ایجاد...

31 اردیبهشت 1401

پیش بینی صندوق های پیشرفت و عدالت در هر استان نکته کلیدی لایحه بودجه 1401

تهران (پانا) - وزیر کشور با اشاره به تشریح نکته کلیدی لایحه بودجه سال 1401 درباره ایجاد صندوق های پیشرفت و عدالت در هر استان در حضور نمایندگان کمیسیون امور داخلی کشور مجلس، گفت اگر این موضوع با همین روال در مجلس به تصویب برسد، نگاه جدیدی در حوزه حکمرانی...

1 اسفند 1400

پرداخت یارانه 110 هزار تومانی منتفی شد؟

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته رئیس جمهوری جلسه ای با اقتصاددانان داشتند. جلسه ای که احمد توکلی از خروجی آن رونمایی کرد و گفت: موضوع جلسه درباره حذف ارز 4200 تومانی بود و اینکه بعد از حذف ارز 4200 تومانی، چقدر یارانه جبرانی به مردم پرداخت گردد.

19 بهمن 1400

افزایش 9 هزار و 841 واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز بعد از ابلاغ بسته سیاستی 10 بندی حمایت از بازار سرمایه با افزایش 9 هزار و 841 واحد همراه شد.

16 بهمن 1400

تاکید دوباره نصب کنتور هوشمند به صورت اقساطی

لایحه بودجه سال آینده، شرکت توانیر و شرکت ملی گاز ایران را مکلف نموده تا نسبت به نصب کنتورهای هوشمند با اولویت مشترکان پرمصرف اقدام و هزینه های آن را به صورت اقساط دریافت نمایند.

5 بهمن 1400

حضور شهردار تهران در منطقه 20 و حرم حضرت عبدالعظیم

شهردار تهران در اولین گام از سلسله بازدیدهای هفتگی خود از منطقه ها مرکز به منطقه 20 تهران رفت.

5 آذر 1400

روز پُر گاف بایدن

رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه بعد از گافی که درباره ایران داد و پس از آن کنفرانس مطبوعاتی عجیبی که در کاخ سفید برگزار کرد، بار دیگر سوژه فضای مجازی شد و به نگرانی ها درباره شرایط سلامت ذهنی خود دامن زد.

7 مرداد 1400

خبرنگاران ترکیه برق رسانی به لبنان را متوقف کرد

تهران - خبرنگاران - شرکت کارپاورشیپ (Karpowership) ترکیه گفت که به علت تاخیر در پرداخت ها و تهدید قانونی علیه فعالیت دو ایستگاه شناور آن، برق رسانی به لبنان را متوقف کرده است.

6 تیر 1400

پلوسی از اظهارات ترامپ درباره سلامت انتخابات انتقاد کرد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به تشکیک ترامپ درباره سلامت انتخابات ریاست جمهوری این کشور واکنش نشان داد.

16 آبان 1399

خبرنگاران شروع فعالیت اصناف با ریسک متوسط از فردا

رشت - خبرنگاران - استاندار گیلان با بیان اینکه اصناف با ریسک متوسط از فردا دوشنبه اول اردیبهشت ماه دوباره فعالیت خود را شروع می نمایند، گفت: مشاغل با ریسک متوسط همچون پاساژها و مغازه هایی که در بازارهای مسقف قرار دارند، می توانند تا ساعت 18 هر روز فعالیت...

4 تیر 1399

تذکر 28 نماینده به وزیر کار در مورد حداقل دستمزد کارگران ، متن نامه و اسامی امضا کنندگان

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس از تذکر 28 نماینده مجلس به محمد شریعتمداری در مورد حداقل دستمزد کارگران خبر داد.

20 خرداد 1399

لاریجانی خواهان تشکیل ستادهای حمایت از بیکارشدگان کرونا شد

رئیس مجلس شورای اسلامی، در تماس با سرپرست جمعیت هلال احمر و همچنین استانداران آذربایجان غربی، کردستان و گیلان، ضمن آنالیز آخرین شرایط شیوع کرونا و کنترل ترددها در این استان ها، خواهان ایجاد ستادهای استانی برای یاری رسانی به افرادی شد که شغل خود را در...

1 خرداد 1399

استمداد فرماندار نیویورک برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، اندرو کوئومو، فرماندار ایالت نیویورک در آمریکا گفت که برای رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس جدید کرونا به افزایش یک میلیون نفری کارکنان بخش بهداشت و درمان نیاز است.

31 اردیبهشت 1399

بسته حمایتی سران قوا از مودیان مالیاتی در پی شیوع کرونا

رئیس کل سازمان امور اقتصادیاتی کشور، جهت حمایت از بخش های اقتصادی کشور، از تصویب پیشنهادات حمایتی این سازمان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و و تصویب و اجرای آن در قالب بسته سیاستی و حمایتی سران قوا در سال 1399 خبر داد....

17 اردیبهشت 1399

انجام تست های غربالگری در ورودی تهران، تأثیر کیت های تشخیص سریع کرونا منوط به بروز علائم بالینی

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران بر انجام تست های غربالگری در مبادی ورودی تهران تأکید کرد و از رسانه ها درخواست کرد که حتی الامکان امور رسانه ای خود را به صورت مجازی پیگیری کنند.

25 فروردین 1399

هشدار اتحادیه عرب نسبت به خطر هرگونه مداخله خارجی در لیبی

دبیر کل اتحادیه عرب نسبت به خطر هرگونه مداخله غیر عربی در نزاع ها در لیبی و یمن و نقش منفی این مداخله در وخیم کردن این بحران ها هشدار داد.

26 بهمن 1398

ترامپ دعوت پلوسی برای سخنرانی در کنگره را پذیرفت

کاخ سفید روز آدینه اطلاع داد که رئیس جمهور آمریکا دعوت رئیس مجلس نمایندگان برای سخنرانی در کنگره را پذیرفته است.

18 بهمن 1398

جزئیات بودجه سال 99 دانشگاه گیلان اعلام شد

بودجه دانشگاه گیلان در سال 98، 1.939.694 میلیون ریال برآورد شده بود که بر اساس ارائه لایحه بودجه از سوی هیئت دولت به مجلس بودجه 99 دانشگاه 2.158.785 میلیون ریال مشخص شده است.

6 بهمن 1398
تعداد: (34)