پیکسل 7 پرو نمایشگر روشن تری نسبت به پیکسل 6 پرو خواهد داشت

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، هنوز چند ماهی تا رونمایی از سری نو گوشی های پرچم دار گوگل یعنی گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو مانده، اما مشخصات و جزئیات این گوشی ها به صورت تدریجی در رسانه های خبری منتشر می گردد. به همین دلیل و به گفته نوترین شایعات، نمایشگر گوگل پیکسل 7 پرو گویا قرار است همان رزولوشن 1440 در 3120 گوگل پیکسل 6 پرو را داشته باشد و از همان نرخ رفرش ریت متغیر 10 تا 120 هرتزی گوشی های 2021 گوگل بهره ببرد. به گفته افشاگر این خبر یعنی میشال رحمان که آن را در توییتر به اشتراک گذاشته، یک تفاوت بین پنل های پیکسل 6 پرو و پیکسل 7 پرو در کد منبع موجود در نسخه بتای سیستم عامل اندروید 13 کشف شده است.

پیکسل 7 پرو نمایشگر روشن تری نسبت به پیکسل 6 پرو خواهد داشت

با توجه به اطلاعات فاش شده از کد منبع نسخه بتای اندروید 13، گوشی گوگل پیکسل 7 پرو در حالت دستی 600 نیت روشنایی دارد که 100 نیت از حداکثر روشنایی در حالت دستی گوشی پیکسل 6 پرو بیشتر است. در حالت اتوماتیک نیز، حداکثر روشنایی پیکسل 7 پرو 1000 نیت در مقایسه با 800 نیست پیکسل 6 پرو خواهد بود. پیش تر گفته می شد که نسل نو گوشی های پرچم دار گوگل از همان پنل گوگل پیکسل 6 بهره خواهند برد، اما بر اساس آنچه که اخیراً منتشر شده، پیکسل 7 پرو ظاهراً از پنل سامسونگ S6E3HC4 استفاده می نماید که به نظر می رسد کمی بهتر و پیشرفته تر از مدل S6E3HC3 مورد استفاده در پیکسل 6 پرو باشد. بنابراین این پنل به احتمال زیاد از رزولوشن 3120 در 1440، مشابه بسیاری از برترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار، پشتیبانی می نماید.

طبق شنیده ها، سری پیکسل 7 بعلاوه از رزولوشن اصلی 1080p بهره می برد که موجب بهینه سازی در مصرف باتری خواهد شد. بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند می گویند که قادر نیستند تفاوت بین مشاهده محتوا با رزولوشن 1080p و 1440p را از یک دیگر تشخیص دهند، که البته این مقوله برای همه صدق نمی نماید. بدیهی است که که رزولوشن 1440p تصاویر را کمی واضح تر نسبت به 1080p نشان خواهد داد.

ظاهراً غول موتور جست وجو می خواهد به عنوان قلب تپنده پرچم داران نوش، از دومین نسل از پردازنده تنسور استفاده کند که باز هم سامسونگ وظیفه ساخت آن را برعهده دارد. بعلاوه مودم 5G به کار رفته در این تراشه هم ساخت سامسونگ و بوده و اگزینوس مودم 5300 نام خواهد داشت. بعلاوه گوگل نام رمز چیتا و پنتر را که نوعی از گربه سانان درنده هستند برای دو گوشی خود در نظر گرفته که در نوع خود بسیار جالب است.

منابع متعدد حاکی از آن هستند که تراشه گوگل تنسور از همان چینش هسته 2+2+4 با دو هسته پرمصرف، دو هسته میانه و چهار هسته کم مصرف استفاده خواهد نمود. گفته می گردد که نسل دوم گوگل تنسور تا 512 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می نماید. بعلاوه یک درایور لمسی CS40l26 از شرکت Cirrus Logic و یک تراشه NFC ساخته شده به وسیله شرکت STMicroelectronics نیز در این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

درباره مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید بگوییم که طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، گوگل پیکسل 7 پرو از یک نمایشگر 6.7 یا 6.8 اینچی OLED منحنی با رزولوشن QHD پلاس همراه با پشتیبانی از نرخ بازخوانی 120 هرتزی بهره می برد. بعلاوه انتظار می رود که این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، با وجود مسائل متعددی که در نسخه فعلی آن گزارش شده، استفاده کند. به نظر می رسد پیکسل 7 پرو ابعادی معادل 163 در 76.6 در 8.7 میلی متر دارد که کمی نازک تر و پهن تر از پیکسل 6 پرو است.

تصاویری که گوگل در کنفرانس رویداد توسعه دهندگان از این گوشی هوشمند به نمایش گذاشت، از اعمال تغییراتی در در نوار دوربین معروف گوگل پیکسل خبر می دهند که بدین ترتیب لنز پریسکوپی تله فوتو نوار دوربین روی پنل پشتی گوشی از دو لنز دیگر جدا شده است. این در حالی است که در نسل قبلی این گوشی ما شاهد قرارگیری 3 لنز به صورت تکی و جدا از هم بودیم. انتظار می رود سری نو گوگل پیکسل 7 با سیستم عامل اندروید 13، به روزرسانی نرم افزاری سه یا احتمالا چهارساله و امنیتی پنج ساله و قابلیت های نرم افزاری نو پاییز سال جاری راهی بازار شوند.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "پیکسل 7 پرو نمایشگر روشن تری نسبت به پیکسل 6 پرو خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکسل 7 پرو نمایشگر روشن تری نسبت به پیکسل 6 پرو خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید