کشف بیش از 91درصد جرایم جنایی در کشور

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی بیان کرد این پلیس در هفت ماهه اول سال جاری پیروز شد با استفاده از روش های علمی و کارآگاهی بیش از 91 درصد جرایم جنایی به وقوع پیوسته در کشور را کشف کند.

کشف بیش از 91درصد جرایم جنایی در کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری با بیان اینکه پلیس آگاهی در حوزه کشف جرایم جنایی با سرعت، دقت و اقتدار عمل می نماید، اضافه نمود: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در امسال پیروز شدند بیش از 96 درصد از پرونده های قتل را به نتیجه برسانند و بیش از 91 درصد جرایم جنایی کشور اعم از سرقت مسلحانه و آدم ربایی را کشف و مجرمان را دستگیر نمایند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا اضافه نمود: پرونده های تشکیل شده در پلیس آگاهی به ویژه پرونده های جنایی تا زمان کشف تحت پیگیری کارآگاهان قرار گرفته است و به هیچ وجه از دور تحقیقات خارج نخواهند شد.

سردار قنبری، پرهیز از همراه داشتن چاقو و سلاح سرد، افزایش مهارت های کنترل خشم، دوری از پرخاشگری، خودداری از نزاع و درگیری و پیگیری اختلافات به وسیله راه کارهای قانونی را در کاهش وقوع قتل در کشور تاثیرگذار دانست و از نهادهای فرهنگی و اجتماعی خواست پلیس را در این زمینه کمک رسانند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کشف بیش از 91درصد جرایم جنایی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 91درصد جرایم جنایی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید