[گالری عکس] گوشی سامسونگ گلکسی A52؛ نگاه نزدیک و ویژگی های کلیدی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، قبل تر به طور مفصل به نقد و آنالیز ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی A52 پرداخته ایم. در اینجا قصد داریم با هم نگاهی نزدیک به این گوشی مجذوب کننده بیاندازیم و قابلیت های آن را ببینیم.

[گالری عکس] گوشی سامسونگ گلکسی A52؛ نگاه نزدیک و ویژگی های کلیدی

سامسونگ گلکسی A52 از نمایشگر 6.5 اینچی سوپرامولد با تراکم پیکسلی 407 پیکسل بر اینچ بهره مند است.

سنسور اثر انگشت اپتیکال این گوشی زیر نمایشگر قرار داده شده است و از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

یک دوربین 64 مگاپیکسلی، به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، آرایش چهارتایی دوربین های گلکسی A52 را تشکیل می دهند.

سامسونگ برای این گوشی یک شارژر 15 واتی با قابلیت شارژر سریع در نظر گرفته است. البته این گوشی از شارژر 25 واتی پشتیبانی می نماید و می توانید به صورت جداگانه یک شارژر 25 واتی برای آن تهیه کنید.

این گوشی از پردازنده ای با معماری 8nm با توان پردازشی خوبی برخوردار است.

نرخ به روزرسانی 90 هرتزی از مهم ترین ویژگی های صفحه نمایش گلکسی A52 است که تجربه سریع و روانی را هنگام گشتن در منوها فراهم می نماید.

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با بدنه ای از جنس پلاستیک عرضه شده در 4 رنگ مشکی، سفید، بنفش و آبی قابل انتخاب است.

قابلیت تصویربرداری با رزولوشن 4K با 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080 با 60 فریم بر ثانیه از ویژگی های سیستم دوربین این گوشی است.

وبلاگ توسعه دهنده ها مگ تَلِنت پروژه ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه ای آنباکس، نقد و آنالیز و مقایسه را برای کالاهای موجود در وبلاگ توسعه دهنده ها دارند.

افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ توسعه دهنده ها، به طور مستقیم از وبلاگ توسعه دهنده ها کسب عایدی می نمایند. وبلاگ توسعه دهنده ها به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه ای را برای انواع کالاهای موجود در وبلاگ توسعه دهنده ها دارید، به وبلاگ توسعه دهنده ها مگ تَلِنت بپیوندید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "[گالری عکس] گوشی سامسونگ گلکسی A52؛ نگاه نزدیک و ویژگی های کلیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "[گالری عکس] گوشی سامسونگ گلکسی A52؛ نگاه نزدیک و ویژگی های کلیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید