یحیی گل محمدی به چه چیزی فکر می نماید؟

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از ملاقات با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از آغاز صحبت هایم باید از کاردر پزشکی، درمانی و پرستاران عزیرمان در ایران و جهان به دلیل این همه جانفشانی و زحمتی که با توجه به شیوع ویروس کرونا دارند قدردانی نموده و برای آن ها آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات هم تشکر می کنم که با وجود تمام سختی ها فوتبال آسیا را زنده نگه داشتند.

یحیی گل محمدی به چه چیزی فکر می نماید؟

وی اضافه نمود: کار خیلی عظیمی را انجام دادند و باید همه فوتبالیست ها از آن ها تشکر نمایند. بازی با اولسان یک ملاقات حساس و مهم برای هر دو تیم است که با شرایط خاصی به این مرحله رسیده اند. پرسپولیس و اولسان برای رسیدن به فینال جنگیده و مبارزه کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس و اولسان روز های خیلی سختی را پشت سر گذاشتند و با شایستگی کامل به این مرحله گذاشتند. فکر می کنم تقابل ما می تواند یکی از بهترین و مهیج ترین بازی های آسیا را رقم بزند. اولسان تیم خوبی دارد و برای بردن مبارزه می نماید. ما هم آماده مسابقه هستیم و برای ملاقات فینال یک راه پیش رو نداریم و آن هم بردن است.

گل محمدی اضافه نمود: به تنها چیزی که فکر می کنیم و روی آن تمرکز داریم قهرمان شدن است، امیدوارم بتوانیم با قهرمانی خودمان دل طرفداران را که خیلی نگران این بازی هستند شاد کنیم. به طرفداران این اطمینان را می دهم که تا آخرین نفس برای رسیدن به جام کوشش می کنیم، و ان شاءالله بتوانیم قهرمان شویم تا اتفاقات خوبی برای ما در بازی فردا بیفتد.

وی درباره انگیزه شاگردانش برای رسیدن به قهرمانی مطرح نمود: تنها انگیزه ای که از ابتدای بازی ها برای ما وجود داشته شادی دل طرفداران و افتخارآفرینی برای ایران است. پرسپولیس متعلق به طرفداران است و آن ها با این تیم بازی زندگی نموده و روز های خود را سپری می نمایند. آن ها با پرسپولیس اشک ریخته و می خندند و بهترین لحظات زندگی خود را با پرسپولیس سپری می نمایند. انگیزه ما خیلی عظیم است و برای شادی طرفداران و افتخارآفرینی برای تیم کوشش می کنیم.

منبع: فرارو

به "یحیی گل محمدی به چه چیزی فکر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی به چه چیزی فکر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید