یوبی سافت به دنبال فرار از بازی های تکراری، تغییر خواهد کرد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، شرکت بازی سازی یوبی سافت برنامه های بزرگی برای آینده خود در نظر دارد؛ برنامه هایی که با تغییرات درون سازمانی این شرکت شروع شده اند. گزارش تازه ای منتشر شده است که از تغییر تیم مرکزی و استخدام تهیه کننده های جدیدی برای این شرکت می گوید. در پی بازخوردهای منفی و فروش پایین دو بازی اخیر تام کلنسی (گوست ریکان برکپوینت و دیویژن 2)، یوبی سافت بخشی که در این شرکت درباره چگونگی ساخت و توسعه بازی ها تصمیم می گیرد را تغییر خواهد داد.

یوبی سافت به دنبال فرار از بازی های تکراری، تغییر خواهد کرد

این گزارش جدید توسط خبرگزاری Video Games Chronicle منتشر شده است. طبق گفته این وب سایت، گروهی در یوبی سافت به رهبری سرج هسکوئه (Serge Hascoet)، مدیر بازی سازی یوبی سافت، درباره بازی هایی که در این شرکت ساخته می شوند، تصمیم گیری می کنند. این گروه قرار است تغییرات بزرگی به خود ببیند. مدیر بازی سازی یوبی سافت سمت خود را حفظ خواهد کرد، ولی تهیه کننده های بیشتری را جذب می کند و به آن ها اختیار بیشتری در تصمیم گیری می دهد. تا به امروز، تمام پروژه ها زیر نظر سرج هسکوئه ساخته و کاملا توسط او کنترل می شدند.

یوبی سافت می خواهد با این تغییر، هویت و شخصیت جداگانه ای به مجموعه های خود بدهد. منبعی که با وب سایت VGC صحبت کرده، به این موضوع اشاره کرده است که در نتیجه ساختار گذشته یوبی سافت، سلیقه ها و نظرات یکی دو مدیر بالارده در تمام بازی های این شرکت اعمال می شدند. به همین دلیل بیشتر بازی های یوبی سافت شباهت زیادی با یکدیگر داشتند.

وب سایت VGC پس از انتشار این خبر، از یوبی سافت درباره صحت آن پرسید. یوبی سافت هم در قالب بیانیه ای ضمن تایید این موضوع به آن ها گفته است که این تغییر باعث می شود تا تیم ها عملکرد بهتری داشه باشند و توسعه بازی ها در استودیوهای مختلف آن ها بهتر صورت بگیرد.

شکست تجاری بازی گوست ریکان: برکپوینت و بازخورد بسیار منفی آن از سوی منتقدان، تلنگری به یوبی سافت بود؛ طوری که می توانیم این بازی را عامل تغییرات جدید یوبی سافت بدانیم. ایو گیمو، مدیر عامل این شرکت، با اعلام این خبر که فروش دو بازی گوست ریکان: برکپوینت و دیویژن 2 پایین تر از سطح انتظارات بوده، خبر از تغییر رویه بازی سازی یوبی سافت داد. ایو گیمو گفته بود که گوست ریکان: برکپوینت به این دلیل از سوی مخاطبان تحویل گرفته نشد که به اندازه کافی با قسمت های گذشته و دیگر بازی های آن ها تفاوت نداشت. گیمو معتقد بود که این موضوع مانع شد تا بخش های با کیفیت آن به چشم بازی کننده ها نیاید.

پس از اعلام این خبر، خبرگزاری کوتاکو گفت که یوبی سافت در حال تغییرات بزرگی است و می خواهد رویه بازی سازی خود را تغییر دهد.

یوبی سافت چند هفته پیش عرضه تعدادی از بازی های خود را به عقب انداخت. تاریخ عرضه بازی های Watch Dogs: Legion، Gods and Monsters و قسمت جدید Rainbow Six به زمان نامشخصی موکول شدند.

با این حال، انتظار داریم تا یوبی سافت در سال جاری میلادی بازی Watch Dogs: Legion و قسمت جدید مجموعه بازی های فرقه اساسین را عرضه کند.

زمان زیادی تا شروع نسل بعدی بازی های ویدیویی باقی نمانده و می توان گفت که یوبی سافت زمان مناسبی را برای تغییر جریان بازی سازی خود انتخاب کرده است. نتیجه این تغییرات را بدون شک در بازی های چند سال آینده این شرکت خواهیم دید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "یوبی سافت به دنبال فرار از بازی های تکراری، تغییر خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت به دنبال فرار از بازی های تکراری، تغییر خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید