کسب و کار

یحیی انتخاب کرد ؛ مهاجم نو پرسپولیس را بشناسید ، کارنامه دار با آمار گلزنی بالا ، تجربه تلخ پریرا تکرار نمی گردد

یحیی گل محمدی از میان صف طویل گزینه های معرفی شده برای خط حمله پرسپولیس، اکنون به دو نام رسیده و قرار است باشگاه مذاکره با آنها را دنبال کند.

14 شهریور 1402

برادر گودزیلای ژاپنی به میدان آمد، معرفی نیسان Z نیسمو

پس از معرفی نسخه عادی نیسان Z، نوبت به معرفی مدل تقویت شده نیسمو رسیده است. این خودرو اکنون با قدرت بیشتر و چسبندگی بیشتر وارد عرصه رقابت شده است.

10 مرداد 1402

حنای یزد همواره رنگ می دهد!، کوچه مازاری ها

خبرنگاران: در خیابان کاشانی یزد، کوچه ای هست که نامش توجه هر تازه واردی را به خود جلب می نماید: کوچه مازاری ها.

4 تیر 1402

توانمندی های حوزه شهر هوشمند به نمایش در می آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران 11 تا 13 تیرماه 1402 با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می گردد.

22 فروردین 1402

ساعت کاری ادارات در ماه رمضان اعلام شد ، ساعت کاری بانک ها را ببینید

ساعت آغاز به کار ادارات سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت 7 تا 9 صبح است.

3 فروردین 1402

اپلیکیشنی برای گزارش مشاهده بشقاب پرنده؛ چطور می توان از انیگما استفاده کرد؟

یک استارت آپ در بروکلین، پلتفرمی طراحی نموده که در آن مردم می توانند محتوای مربوط به بشقاب پرنده ها را در آن درج نمایند.

16 بهمن 1401

معرفی جاذبه های گردشگری اکوادور در آمریکای جنوبی

در این مطلب از جاذبه های گردشگری اکوادور و منطقه ها دیدنی اکوادور برایتان گفته ایم. اکوادور واقعا کوچک مجموعه ای از فرهنگ های بومی، معماری استعماری، چشم انداز های دیدنی و جنگل های بارانی متراکم، یکی از مجذوب کننده ترین کشورها در آمریکای جنوبی است. حاشیه...

16 دی 1401

اعلام تصمیم نهایی برای واگذاری سایپا و ایران خودرو ، مجوز واگذاری پارس خودرو صادر شد

طبق صورت جلسه الزامات واگذاری در شرکت های ایران خودرو و سایپا که در تاریخ 14 آذرماه تهیه شده سهام تودلی ایران خودرو و سایپا باید تا سرانجام امسال واگذار گردد. بعلاوه رییس کل سازمان خصوصی سازی از صدور مجوز واگذاری شرکت پارس خودرو اطلاع داد.

16 آذر 1401

رئیس جمهور چین خواستار آمادگی ارتش برای جنگ شد

رئیس جمهور چین در بازدیدی از مرکز فرماندهی ارتش خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد.

19 آبان 1401

سه هزار بازرسی از واحد های صنفی مشهد صورت گرفت

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از دهه پایانی ماه صفر تا به امروز تعداد سه هزار بازرسی از واحد های صنفی در مشهد اجرا شده است.

7 مهر 1401

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در دلیجان

چهارمین نمایشگاه صنایع دستی در موزه مردم شناسی دلیجان برپا شد.

27 شهریور 1401

تغییر شرایط شرکت افراد معلول در آزمون های استخدامی

معاون سازمان بهزیستی کشور از معین شرایط جدیدی برای استخدام افراد معلول خبر داده است. بر اساس آنچه که در سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصویب شده قرار است افراد دارای معلولیت در آزمون های استخدامی با گروه افراد دارای معلولیت رقابت نمایند.

14 شهریور 1401

خرید ارزان و شگفت انگیز از مراکز خرید آنتالیا

آنتالیا و استانبول دو مقصد منتخب مسافرتی برای ایرانیان و از قطب های اصلی جهانگردی ترکیه می باشد. آنتالیا به دلیل آب و هوای گرم و دلپذیر و ساحل شنی زیبایی که دارد هر ساله جهانگردان و جهانگرد های زیادی از کشورهای مختلف جهان را جذب خود می کند. نکته قابل توجه...

12 شهریور 1401

گام بلند سایپا برای تصاحب بازار خودروی روسیه

بیست وششمین دوره نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته مسکو که به سری نمایشگاه های MIMS اتومبیلیتی (Выставка автозапчастей MIMS) مشهور است، از صبح امروز آغاز به کار کرد.

4 شهریور 1401

بوگاتی میسترال؛ سریع ترین ماشین روباز جهان

آماده برای رکوردشکنیبوگاتی مدل جدیدی رونمایی کرده که می گوید قصد دارد با آن رکورد سریع ترین ماشین روباز جهان را ثبت کند. نام این ماشین میسترال است و آخرین مدل بوگاتی است که با موتور شانزده سیلندر بنزینی تولید می شود.

31 مرداد 1401

هاوال چیتو DHT مدل 2022 رونمایی شد

گریت وال در سال های گذشته توجه خود را به ساخت خودروهای شاسی­ بلند و کراس اوور معطوف نموده و می­ توان به جرئت ادعا کرد که در این زمینه پیروز هم بوده است.

8 مرداد 1401

راهنمای خرید خانه نوساز ، 1

هیچ چیز به مقدار خرید یک خانه نوساز هیجان انگیز نیست. خانه نوساز نه تنها به خاطر به روز بودن لوازم به کار رفته در آن و تمیزی و تازگی اش، بلکه به خاطر حس مالکیت فوق العاده ای که به خریدار می دهد هواداران زیادی دارد. اما واقعیت این است که خرید چنین خانه ای...

7 مرداد 1401

مقایسه برلیانس H320 با رنو ساندرو و پژو 207i

مقایسه برلیانس H320 با رقبایش کار چندان ساده ای هم نیست. برلیانس H320 وارد بازار و کلاسی شده است که اتفاقاً در آن رقبای زیادی وجود داشته و وجود دارند. هاچ بک ها در ایران، همواره مشتریان پروپا قرص خودشان را داشته اند و به همین علت موفقیت در این حوزه، برای خودروهای...

6 مرداد 1401

کارکنان کاخ سفید چقدر می گیرند؟

اوایل ماه جاری میلادی، کاخ سفید گزارش سالانه خود را با موضوع افشای حقوق کارکنان کاخ سفید به کنگره آمریکا داد.

3 مرداد 1401

قیمت تلویزیون دوو 55 اینچ 4K اسمارت چقدر است؟

تنوع تلویزیون های 55 اینچ دوو که تصاویر را با کیفیت 4K منتشر می نمایند و هوشمند هستند، چندان زیاد نیست. پرطرفدارترین مدل DSL-55K5700U است که فروشگاه های آنلاین قیمت های متفاوتی برای آن ارائه می نمایند. بزرگترین فروشگاه آنلاین این مدل را 15 میلیون و 400 هزار تومان...

28 تیر 1401
تعداد: (144)