186 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، جهانبخش مرادی با بیان اینکه اگر مسکن مددجویان از نظر احداث و بهسازی مناسب باشد بسیاری از مسائل آنان حل خواهد شد، گفت: یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی، تامین، تعمیر مسکن و سر پناه مناسب برای مددجویان است.

186 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند

وی به مددجویانی که در 10 ماه نخست سال جاری صاحب خانه شدند اشاره نمود و اضافه نمود: 186 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران شامل 174 مددجوی ساکن در شهرها و 12 خانوار روستایی صاحب خانه شدند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای مسکن مددجویان، اعلام کرد: در 10 ماه نخست سال جاری 11 میلیارد و 538 میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان شامل خرید، احداث، تعمیرات و بهسازی هزینه شده است.

مرادی ادامه داد: ادارات کمیته امداد بهارستان با تحویل 25، ملارد با 19 و شهریار با 14 واحد مسکونی شهری بیش ترین خرید را در شهرستان ها به خود اختصاص داده اند.

وی اضافه نمود: در کلان شهر تهران نیز کمیته امداد ادارات 16 با 10 و مناطق 11 و 15 هرکدام با خرید هفت واحد مسکونی بیش ترین خرید را داشته اند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران اعلام کرد: علاوه بر واگذاری این واحدها برای هزار و 669 واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی اجرا شده است که شهرستان بهارستان با تعمیر 158 واحد، ملارد 114 و دماوند با تعمیر 100 واحد مسکونی بیش ترین تعمیرات را انجام داده است.

مرادی گفت: ادارات کمیته امداد مناطق 15 و 5 در کلان شهر تهران به ترتیب 30 و 24 واحد مسکونی مددجویان را تعمیر نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "186 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "186 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید