3 مورد از بهترین رستوران های دنیا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، به سه مورد از برترین رستوران های جهان خوش آمدید

با توجه به اینکه عموم مردم در سراسر جهان بیشترین زمان خود را در بیرون منزل به کار کردن مشغول هستند کمتر زمانی را به آشپزی در منزل و پخت و پز اختصاص می دهند از همین رو علاوه بر افزایش تعداد و شعب رستوران ها در جهان رقابتی در مورد کیفیت غذا نیز بین آنها ایجاد شده است و هر کدام در پی پیشی گرفتن از هم برای دست یافتن به مقام نخست و برترین رستوران در جهان هستند، که نه تنها مردم کشور میزبان را به خود جذب نمایند بلکه در بین گردشگران نیز یادآور یک مزه ناب باشند. مجله رستوران که هرساله به گزینش برترین رستوران های جهان می پردازد، در سال 2016 نیز برترین رستوران ها که جهانگرد های بسیاری را جذب نموده و از کیفیت بالایی برخوردار هستد برگزیده است.

3 مورد از بهترین رستوران های دنیا

با وبلاگ توسعه دهنده ها همراه باشید تا در ادامه با این رستوران ها آشنا شویم.

  1. ال سلر دِ کن روکا، اسپانیا

    شوق آشپزی در برادران روکا در آغاز در کن روکا آغاز شد؛ رستورانی که به وسیله پدر و مادرشان در تایالا، محله ای در حومه جیرونا، اداره می شد. آنها در این رستوران و در هیاهوی غذاها، ظروف آشپزی و مشتری ها بزرگ شدند و این مکان برای آنها به محلی برای بازی کردن، انجام تکالیف و تماشای تلویزیون تبدیل شد. برادران روکا (جوردی، جوزپ، جون) رستوارن ال سلر دِ کن روکا را در سال 1986 و در جیرونای کاتالونیا افتتاح کردند.

    رستوران برادران روکا به گرمی از سوی منتقدان مورد انتقاد نهاده شد و در سال 2013 و بعلاوه 2015 به وسیله مجله رستوران به عنوان برترین رستوران دنیا شناخته شد. غذاهایی که به وسیله این رستوران تهیه می گردد، غذاهای سنتی کاتالان است، اما خلاقیت یکی از معیارهای اصلی آنها برای سرو غذا به شمار میرود. وقتی کلمه ال مون (El Mon) به معنای دنیا را به عنوان غذا در منوی این رستوران می بینید، در فکر فرو می روید که قرار است با غذای فوق العاده ای رو به رو شوید. حالا چگونه قرار است دنیا را در یک بشقاب قرار دهید؟ گارسون فانوس کاغذی سیاه و سفید را پیش روی شما باز می نماید که در آن پنج قسمت از غذاهای پنج کشور مختلف چین، مکزیک، موراکو، ترکیه و کره جنوبی وجود دارد. از دیگر غذاهای معروف این رستوران می توان به کباب بز به همراه شیر بز و نعناع اشاره نمود.

  2. اُستریا فرانچسکانا، ایتالیا

    اُستریا فرانچسکانا، رستورانی است که اداره آن به وسیله سرآشپز آن ماسیمو بوتورا است و در مدنای ایتالیا واقع شده است. ماسیمو بوتورا یک چهره معروف در میان نسل تازه آشپزهای ایتالیای است. این رستوران با منویی خلاق یک قدم بالاتر از دیگران واقع شده است و با ارائه غذاهای متنوع سنتی که خلاقیت یکی از ویژگی های آنهاست، توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. از زمانی که بوتورا این رستوران را در سال 1995 افتتاح نموده، با تحسین منتقدان بسیار رو به رو شده است.

    این رستوران در سال 2015 در بین 50 رستوران برتر دنیا به وسیله مجله رستوران در رتبه دوم نهاده شد، در حالی که در سال های 2013 و 2014 در جایگاه سوم قرار داشت. اگر به ایتالیا سفر کردید و در پی رستورانی با غذای خوب، محیطی عالی و سرویسی بی نظیر بودید، اُستریا فرانچسکانا مکانی فوق العاده است. خلاقیت پنهان در هر غذایی که سرو می نمایند، خود نشانگر تفاوت این رستوران است. یکی از غذاهای لذیذ این رستوران کباب دنده با سس بالزامیک است، کبابی نرم و آبدار و بسیار غنی که بسیار زیبا تزیین شده است. یکی دیگر از غذاهای فوق العاده خوشمزه این رستوران پاستاست؛ پاستایی که با کلاماری، صدف و روغن زیتون پخته می گردد که طعمی فوق العاده دارد و با خاویار و عصاره لیمو به زیبایی تزیین می گردد.

  3. ایلون مدیسون پارک، آمریکا

    رستوران ایلون مدیسون پارک که مقابل میدان مدیسون در نیویورک واقع شده است، در سال 2015 در جایگاه پنجم برترین رستوران های دنیا نهاده شد. این رستوران که در سال 1998 افتتاح شد، در سال 2011 به وسیله دنیل هام سرآشپز و ویل گیدرا خریداری شد. رستوران ایلون مدیسون پارک یک منوی فصلی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که در آن بیشتر از محصولات کشاورزی و آشپزی سنتی نیویورک بهره گرفته اند. بعلاوه این رستوران اتاق هایی را برای مهمانی ها در نظر گرفته که به زیبایی تزیین شده اند و منظره آنها به سوی میدان مدیسون است و تا 110 مهمان را پذیرایی می نماید.

منبع: الی گشت

به "3 مورد از بهترین رستوران های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مورد از بهترین رستوران های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید